hele gekke "verslaving"

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sakinah, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb ik met Dettol. Al voor de zwangerschap trouwens hoor. Ik maak vaak mijn aanrechtblad mee schoon. Dan blijft het een beetje hangen die lucht :D Maar nu met de zwangerschap probeer ik het wel minder veel te gebruiken

2. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Haha, ik vind dit wel echt een grappig topic!
    Ik ben niet zwanger maar ik heb een verslavind voor wasmiddel! :D kan echt elke dag mn bed wel verschonen of elke week de gordijnen uitwassen zoooooo lekker :D, die geur in mn huis!

3. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    je kent die stopcontact geurtjes toch wel? daar kreeg ik het altijd spaansbenauwd van van die geur en nu vind ik het heerlijk ruiken hahah..maar of het een verslaving is..nee niet echt..alleen qua eten heb ik een paar verslavingen..waterijsjes en bamihappen wahahha

4. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaahhahahahahahhahahahahhaha :D:D:D:D, wat zijn jullie allemaal vreselijk grappig zeg!! Lach me echt suf hier!! Wat zijn zwangere mensen toch rare wezens, ga je allemaal rare dingen van doen! Ik heb trouwens zelf niet echt iets (extra's) met geuren, heb meer iets met smaak. Ben echt dol op zure dingen. En ben echt verslaafd aan appels, mandarijnen en vers geperste sinaasappelsap! Heerlijk!!!!
    Verder kan ik echt misselijk worden van de lucht van komkommer! Brrr.....
    Benzine vond ik als kind al heerlijk ruiken, als mijn vader dan ging tanken, hing ik met mijn neus buiten het raam de geur op te snuiven! En pasgewassen was vind ik ook altijd al heerlijk!!
    Oh ja.. koffielucht kan ik ook minder goed tegen op het moment.
    Nee.. doe mij maar gewoon lekkere zure dingen!! Jammie!

5. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Was gisteren tanken.. en kon het door dit topic toch niet laten om even flink op te snuiven.. :D
    en waarempel.. heerlijk:)

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :D vind t geen rare verslaving hoor

heb al een vrouw gehoord die steeds benzine lucht snoof tijdens dr zwangerschap
    alles is mogelijk blijkbaar

Deel Deze Pagina