Hele genante opmerkingen peuter/kleuter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Loes1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    wat een geweldige verhalen!

mijn zoontje kan er ook wat van, schaamteloos zoals ze zijn!

Mijn ventje is helemaal into piemels op het moment, heeft met opa onder de douche gestaan, en tja naast zijn eigen slurfje had hij nog nooit iets anders gezien, behalve mijn dingetje dan maar goed daar was hij al achter dat het anders is dan dat van hem.
    En aangezien er geen "papa" is wat het douchen met opa wel erg interessant.

Dus nu het verhaal, in de supermarkt, ik koop lekker badschuim, en zeg tegen hem, zo kan je lekker in bad thuis! dus hij schreeuwt het uit! Jaaa met opa? opa PIEMEL??
    de rare blikken die je dan krijgt, schaamde me kapot, wat moeten die mensen wel niet denken? :p

Ook vind c. idd vrouwen met burka's of hoofddoekjes erg interessant, terwijl die hier in overvloed rondlopen. Toch krijgt hij het elke keer weer voor elkaar om te zeggen/roepen, kijk mama mevouw moeie hoed! ikke ook hebbe
    of: Mevouw jurk niet goed he? moete niet op hoofd!

T blijven kinderen, schaamteloos en onwetend.. ik vind het prachtig!

2. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Wat een schitterende opmerkingen staan hiertussen!! :D
    Ik vind vooral "Zo, jij kan echt niet rijden!" erg leuk. Dat had mijn zoon kunnen zeggen. Die praat me ook altijd na. ;)

Hier gelukkig nog geen gênante dingen, maar wel iets waar ik heel erg om moest lachen:
    Niek (onze jongste) kan sinds kort lopen en loopt het liefst zijn grote broer achterna. Dyon vond dat eerst maar helemaal niks. Niek is mijn kleine broertje, die hoort niet te kunnen lopen. Waarom loopt hij dan steeds achter me aan??
    Dyon kwam naar me toe gerend en verschool zich achter mij. "Mama, ik ben bang voor Niek". :p

Deel Deze Pagina