Ei vanmorgen 22 mm. Vanmiddag een paar uur niet gedronken en geplast, maar nog steeds een negatieve test. Hij had nu toch al een keer positief moeten zijn ? De fa en ik gingen er van uit dat afgelopen woensdag mijn ei zou springen aan de hand van de echo en vruchtbaar slijm wat er dus nu niet meer is.
Tja... een ei is rijp met 20 mm maar dat betekent niet dat hij dan ook gelijk springt. Hij is dus 1,5 mm per dag gegroeid?? Je hebt best kans dat hij pas gaat springen met 25 mm en dat zou dan over 2 dagen zijn. Dat kan je nog niet positieve ovulatietest verklaren. Ik zou vanavond rond 22 uur nogmaals testen en indien nog niet positief dan morgen ook nog ff 2x per dag (rond 11 uur en rond 17 uur). Temperatuur je nog??
Ja ik test nog ff door. Maar had afgelopen woensdag vruchtbaar slijm wat maar 1 dag aanhield , nu gewoon weer wit creme. Dus ging er van uit en de fa ook dat hij gesprongen zou zijn. Temperaturen doe ik ook nog
Mijn baarmoederslijmvlies is niet verder gegroeid sinds woensdag en is dus nu 6-7mm maar het ei groeit dus nog wel. Ben gewoon zo bang voor een cyste , net als vorige ronde 5x5 . 16 nov prikken op progesteron en 20 november uitslag, dus het duurt allemaal weer even. Hoef de aankomende week niet terug naar de fertiliteitsarts.