Hele goede tuurders gezocht :P Graag jullie mening :)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Stokstaartje86, 27 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    thnx homeland en sieppie voor jullie support. Ben 'blij' dat ik niet de enige ben die het zo ervaart.

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Pfff...iets met een verkeerd been?
    O ja,Sterkte met je 'miskraam '.

3. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    dus jij mag wel je mening geven, maar ik niet? Beetje sneu vind je ook niet?

4. Homeland

Homeland Niet meer actief

Wow valsssss!!!!

5. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Nou zeg, als stokstaartje streepjes gezien heeft kan het toch best zijn dat het heel vroeg mis is gegaan? Heb enkele rondes geleden ook een streepje gezien op de test die ik niet fatsoenlijk op een foto op het forum kreeg...
    Om haar dan sterkte te wensen met haar "miskraam" vind ik wel heel erg bot, zeg dan niets.

Stokstaartje, niets van aantrekken, jij weet het beste wat je ziet en voelt. Kop op en op naar de volgende ronde!

6. Vlinder125

Vlinder125 Niet meer actief

Sjeezzzz!! Waar slaat dat op? Een beetje respect zou fijn zijn!

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ga je lekker skippy?

Ontopic: jammer meid, moet eerlijk zeggen dat ik op je foto's ook niet echt een streepje kan onderscheiden. Het kan natuurlijk een biochemische zwangerschap zijn geweest. Heb niet alles gelezen maar hoe lang ben je van de AC af nu? Het kan natuurlijk ff duren voordat je cyclus weer regelmatig is. Zou zeggen wacht het even af een dag of 3.

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Vind je dit nou echt nodig?

9. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Laatste reactie hier...
    Ik heb miskraam tussen haakjes gezet,omdat ik DENK dat dit niet het geval is,zoals ik al eerder schreef,en ts denkt van wel,dus om het in het midden te laten.Of het nu wel of niet het geval is,als je denkt zwanger te zijn,is dit gewoon een domper.Vandaar mijn sterkte wens aan ts.
    Ik had het inderdaad wel tactischer kunnen neerzetten,maar bedoelde het niet op een lullige manier,hoewel ik na teruglezen heel goed begrijp dat dit wel zo overkomt.Mijn excuus.

10. Mees17

Mees17 Actief lid

30 jun 2014
    297
    0
    0
    Heftige reactie's hier... erg sneu.. dacht dat dit forum bedoeld was om elkaar te ondersteunen en te adviseren, op een respectvolle manier. Een miskraam is niet iets waar je mee spot, onder geen enkele voorwaarde...
    Ik wens je heel veel succes Stokstaartje, hoop dat je gauw een mooie positief-blijvende test in handen hebt. Weet maar al te goed hoe frustrerend die tuur-streepjes kunnen zijn.. vooral als je zelf toch echt een licht streepje hebt zien staan (wat ik overigens ook op jou laatste test zie)
    Houd hoop!
    Liefs Mees

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zie ook niets op je testen....

12. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Sorry... ik zie ook niet echt wat..
    Maar inmiddels zijn we al een paar dagen verder... ;)
    Hoe is het nu? Heb je al een nieuw testje gedaan?

13. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Volgens mij heb je wat gemist in de verdere discussie ;)

14. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Bedankt voor de succes wensen meiden. Voor wat het waard is en de meiden die oprecht geïnteresseerd zijn:

Mijn dochter is 21 maanden en krijgt nog borstvoeding en daarom gebruikte ik de cerazette pil. Ongeveer 2.5 week geleden dacht ik dat ik zwanger was door kwaaltjes. Dit zou dan door de pil heen zijn gegaan! Cerazette voorkomt niet altijd een eisprong dus de kans is zeker aanwezig. Ik heb toen 13 oktober een test gedaan. Helemaal verbaasd dat er een tweede streepje kwam te staan. Ik dacht dat ik het streepje al zag staan op 5 minuten, maar twijfelde. In de tijd die verstreek droogde die duidelijk op. Hier geplaatst want dacht aan een indroogstreepje. Meiden hier vonden hem roze dus geen indroog streep. Dag erna weer een streepje op afleestijd, maar stuk lichter opgedroogd. Bloed af laten nemen. Dag erna nog weer een lichter streepje, maar bijna niet meer te zien. Bloedtest negatief dus de test had gereageerd op een eisprong!

Omdat ik dacht zwanger te zijn moest ik van de huisarts stoppen met AC. Doordat we de dag voordat ik stopte met anticonceptie nog gesekst hadden was er alsnog een kansje op een zwangerschap. Naarmate de dagen verstreken kreeg ik steeds meer kwaaltjes die ik in andere zwangerschap ook had.

Omdat ik de vorige zwangerschap op 12 dpo een positest had kon ik het nu niet laten om ook weer vroeg te testen. Elke keer dus lichte streepjes die ik dacht te zien binnen of net na afleestijd die iets donkerder werden toen ze opdroogden en de derde dag zelfs ietsje donkerder leek te zijn geworden (onderste test op de foto's) namen ineens de kwaaltjes af of waren zelfs verdwenen. Ook leek de volgende dag het streepjes iets lichter te zijn geworden. Toen 1 dag niet getest en vandaag dus weer en die was wit.

Kortom ik verwacht dus 1 dezer dagen ongesteld te worden. En door deze emotionele rollercoaster zijn wij erachter gekomen dat we toe zijn aan een tweede kindje dus als ik ongesteld ben geweest gaan we er echt voor...

15. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik dacht dat een ovulatietest wel kon reageren op HCG maar niet omgekeerd :(

Ik had niet meegekregen dat jullie nu niet gepland hadden om zwanger te worden. Leuk om te horen dat jullie er nu echt voor gaan!
    Heel veel succes en klusplezier ;)
    Hopelijk kunnen jullie snel aan de slag...

16. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    #36 Stokstaartje86, 30 okt 2015
    Laatst bewerkt: 30 okt 2015
    ja ik wist het wel dat dit wel eens gebeurde, maar had het zelf nog nooit gehad. Net zoals ik zelf nog nooit streepjes heb gehad op een test als ik niet zwanger was.

Bedankt en uiteraard hoop ik ook dat ik nu snel ongesteld wordt!

Dit was meer waar ik op doelde wat het is geweest. Voor mijzelf voelt het niet echt als een miskraam namelijk. Miskraam voelt voor mij meer als dat het misgaat na een goede innesteling en je een duidelijke positieve test hebt gehad

17. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Veel succes meid duim voor je dat je snel zwanger bent!

18. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Wat leuk!!! Is het toch ergens goed voor geweest :D
    Hoop dat het snel raak is!!

19. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ja dat is het zeker! We wilden al wel voor een tweede. Gevoel was er al lang klaar voor, maar ons verstand zei ons door bepaalde redenen nog te wachten tot januari, maar dat is nu dus versneld haha

20. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Voor de geïnteresseerden en de compleetheid van topics:

Maandagavond begon het rozeverlies en vanaf dinsdagochtend was het rood dus ongesteld geworden zoals ik verwachtte

Deel Deze Pagina