overtijd nog geen duidelijkheid?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door menneke1990, 2 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Hallo dames ik ben al 4 dagen overtijd maar nog niet wijzer geworden van de action testen. Zijn er dames die later pas posetief hebben getest?? Mijn cyclus is altijd 27 dagen ook sinds mijn curretages liep mijn cyclussen gelijk netjes dus ik snap er niks van? Alvast bedankt

2. Goudreinet

Goudreinet Actief lid

11 sep 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    Hier pas een duidelijke streep met 12 dagen over tijd, voor die tijd veel witte testen en 2 met een iets waarneembaar zichtbare streepje tussendoor.

Misschien even een andere test halen van een ander merk.
    Die van de Jumbo bracht mij geluk:D:D

En het kan ook zijn dat je deze keer niet op tijd bent met je menstruatie en iets later een ei hebt gehad, het enige wat ik kan zeggen is probeer een andere test of nog even wachten, meer kun je op dit moment niet doen.

Maar wens je veel succes;)

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat is lastig, je kan toch eens een langere cyclus hebben, heb zelf ook eens een uitschieter gehad van 55 dagen :(

Je zou ook gewoon eens een andere test kunnen proberen? Kijken of je dan wel een streepje krijgt. Succes!

4. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Ohhhh spannend ik ga morgenochtend weer een testje doen ik lijk net licht een 2e streep te zien zo balen dat t nu niet overdag is! Krijg t niet op de foto nu ik hou jullie op de hoogte :D

5. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Doe het even op het aanrecht licht aan en licht onder de afzuigkap haha werkt hier altijd goed hoor..

6. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Het lukt echt niet :'( ik doe morgenvroeg gelijk eem test en hoop dan weer wat te zien en duidelijker en gooi ik hem gelijk hier erop. Tot morgen dames en bedankt voor de antwoorden

7. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Nou op de test vanmorgen een lichte tuurtest moeilijk te zien. Huisarts gebeld. Advies nog een week aankijken en daarna mag ik pas bloed laten prikken volgens haar kan het zijn dat er nog niet voldoende hcg in de urine zit. Wachten maarrr

8. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Spannend.. Succes met wachten!

9. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Laat eens foto zien meis?

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

spannend en wij willen best even meeturen met je hoor:D

11. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Duidelijker dan dit krijg ik hem niet erop tis echt maar heel vaag.. ik ga hun advies opvolgen en zie t volgende week wel weer.

Bijgevoegde bestanden:

12. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Kan helaas niks zien meis

Deel Deze Pagina