Zijn er hier meer mensen die tot (na) de NOD steeds vage streepjes op de zwangerschapstesten hebben en op NOD of daarna wel een duidelijke streep? Steeds getest met vroege testen van sensitest (tot 6 dgn voor NOD te doem). Vage streepjes blijven. Wordt niet meer, maar ook niet minder. Early predictor gaf wel een duidelijk 2e lijntje afgelopen maandag. Ik weet dat ik te ongeduldig ben, maar ben gewoon zooooo benieuwd! Benieuwd naar jullie ervaringen!
Heb je foto’s? Wanneer was je eisprong? En hoe heb je die gevonden ? Wanneer is je nod? Helpt ons iets makkelijker mee denken en kijken
Mm aan de hand van je predictor zou ik zeggen zwanger. Maar omdat je aangeeft dat je lijntjes niet oplopen erg gek..... daarbij is voor 1 dag voor nod je predictor ook wel echt lelijk licht. Wanneer heb je deze predictor gedaan?
Afgelopen maandag, 3 dgn geleden. 4 dgn voor NOD Daarna verder met sensitests en die blijven allemaal die streepjes geven...
Ik zou mooi nog een predictor doen. Als het goed zit zal deze een duidelijkere streep moeten geven Ik zal voor je duimen!
Dan idd zoals @RoGiJuLi zegt een predictor doen. Als je idd zwanger bent moet de predictor early mooi zijn opgelopen. Zou de sensitest dan maar even laten voor wat het is.
Tussen maandag en vandaag zou je wel wat meer oploop verwachten eigenlijk.... Ik ben niet heel positief helaas. Succes hopelijk komt het goed
Mmm ik zie helaas een afloop kan hier helaas niet positief over zijn. Er is zeker wat gaande maar ik denk dat als ik kijk naar de testen dat het eerder im een biochemische zwangerschap gaat en dus dat je toch rond nod een menstruatie moet verwachten. Al hoop ik natuurlijk op een wonder voor je
Toen mijn testen vaag bleven betekende dit tot twee x een vroege miskraam. Ik ben bang dat t bij jou ook niet helemaal goed zit.
Toen mijn testen niet meer opliepen dan een lichte streep was het ook zo dat het niet meer verder ontwikkelde en het er een week later uitkwam bij iets wat op een late menstruatie leek .