Hele grote baby :D!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moosey, 16 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier was mijn oudste zoon ruim een maand te vroeg geboren maar was ook al 10 pond bij 56 cm,laat staan als hij op tijd geboren zou zijn lol :p

Hij was dan met 6 maanden ook al 86 cm bij 12 kilo.
    Nu is hij nog erg lang maar niet meer dik.

Mijn 2de zoontje was 3 weken te vroeg en woog maar 8 pond bij 53 cm.
    Maar die is daarna als kool gaan groeien en zat met 2 maanden ook ver boven het gemiddelde en nu met zijn 3 jaar en 5 maanden is hij al 1m16 bij 21,7 kilo.
    Schoenmaat 31/32 en kledingmaat 122/128.

Ik vond het best moeilijk hoor al die opmerkingen met van dat zijn geen baby's die je ahd maar heuse peuters.

Hier was mijn oudste met 3 maanden al 78 cm en paste al niet meer in maxicosi en de wagenbak.

Het is dus wel lastig om lange kids te hebben.

Over 8 maanden mag mijn jongste zoon naar school maar ben wel bang dat zijn tafel en stoeltje aangepast moeten worden in de klas omdat hij dan rond de 1m24 zal zijn met zijn 4de verjaardag.

Geniet maar van je grote knul hoor.
    Enne trek je niks aan van de opmerkingen die er gemaakt worden.

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb een kinderwagen van tegenwoordig hoor;) Ik heb een bugaboo en ze hebben daar toch voldoende ruimte in. Een matrasje lijkt me toch beter voor het ruggetje. Als je een paar maanden verder bent vind ik het anders maar haar kleintje in pas 2 weekjes.

Kwa badje kun je ook nog denken aan de shantala. Die is lekker ruim en daar zit mijn zoontje van ruim een jaar nog in.

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    We hebben het ook niet over nu gelijk maar als het niet meer past :)

Deel Deze Pagina