Tuurlijk heb ik het af en toe zwaar, maar qua energie heb ik nog nooit zoveel gehad. Heb echt een peper in me reet! Zal dat toch betekenen dat het einde vlakbij is?
nee hoor dan komt je nesteldrang eraan. geniet er maar van over een week of 2 a 3 is het waarschijnlijk weer over. en dan moet je nog even doorbikkelen
Hoop toch dat je kleintje toch wel tot minimaal 37 weken blijft zitten Maar ik heb ook van die dagen dat ik bruis van de energie maar echt,doe het wel kalm aan want mijn ervaring is dat wanneer ik druk ga doen in die energieke dagen dat ik daarna een week lang dood op bed en veel pijn heb in mijn buik enzo. Dus weer verstandiger dan ik en verbruik je energie niet teveel!!
Ohh ik heb al nesteldrang sinds ik 5 maanden ben haha! Alleen het is de laatste dagen echt extreem geworden.. alles MOET gedaan zijn in huis en heb energie voor 10! Was net moe van alles en ging een half uurtje relaxen en toen ging ik weer verder aan de slag haha. Mijn moeder denkt dat dit een voorteken is.. de kleine is gelukkig prima op grwicht en heeft al een aardig speklaagje haha. Zou top zijn als ze tot week 37 blijft zitten, maar het rommelt al zo regelmatig in me onderbuik.. denk zelf dus dat het toch ook een soort voorteken is
Oh, heb ik al weken. Als die theorie waar was geweest dan had ik ondertussen een te vroeg geboren kind moeten hebben Loop hier schoon te maken als een gek. Alles blinkt. Ik loop gewoon dingen op te zoeken. Slaap al weken maar een paar uur en nog niet moe.
Hahaha van mij mag je! Zou goed zijn als ik juist wat meer me rust kon nemen.. Hier is ook manlief als me moeder druk in de weer! Grappig dat je naasten er ook zo erg op reageren he