je plan klinkt in ieder geval goed, Gin ik hoop dat het allemaal zo gaat lopen zoals je wilt. alleen zou ik er niet op rekenen dat al gelijk zwanger bent het kan natuurlijk, maar het kan ook nog eventjes duren. in mijn omgeving waren veel meiden eigenlijk gelijk zwanger nadat ze gestopt waren met de pil. dus ik ook vol overgave de pil weggedaan en ik ging ervan uit dat we wel snel zwanger zouden zijn. het heeft uiteindelijk 10 maanden geduurt, nu valt dat ook nog mee, maar ik zat mezelf wel elke maand af te vragen of er iets mis was ofzo. wij zijn jong en gezond dus waarom lukte het niet in een keer dus als je jezelf een beetje indekt en jullie een jaar de tijd geeft om zwanger te raken, dan valt het in ieder geval mee als het gelijk raak is. verder on topic zou ik er ook gewoon voor gaan wij hebben ook niet zoveel te besteden maar alles komt altijd op zn pootjes terecht, als je maar van elkaar houd en straks van je kindje succes
o ja wat ik anders zou doen toen ik met de pil stopte, ik zou het tegen niemand vertellen....ik heb het wel verteld aan wat familie en vrienden, maar dat had ik niet moeten doen. dan is het helemaal niet te harden elke maand die ongesteldheid en die blikken van....aaaah weer niet gelukt:x:x:x dusss dat was mijn advies
Hoi Missmanhattan! Wat vervelend voor je dat je 10 maanden moest wachten, al valt dat inderdaad nog mee vergeleken vrouweb die soms jaren moeten wachten! Ik ga er inderdaad ook niet vanuit meteen zwanger te worden, als het een aantal maanden duurt is dat jammer, maar het geeft ons ook wel weer wat extra tijd om te sparen Ik heb het ook nog aan niemand vertelt dat ik gestopt ben behalve aan mn moeder. Het heeft ook nog helemaal geen zin om het mensen te vertellen aangezien we pas na april voor het 'eggie' gaan en wie weet duurt hetdan nog maanden. Dus ik snap je tip helemaal Ik denk ook dat alles op zn pootjes terecht zal komen. Kinderopvang is alleen echt belachelijk duur! Dus daar moeten we ons ook nog even in verdiepen. Anders misschien een gastouder.. Vriendlief en ik kunnen niet wachten! Maargoed de eerste stap is gezet: gestopt met de pil en begonnen met foliumzuur. Nu dan toch nog even geduld