Hoe lang en vanaf welke dag ei-pijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yummy, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik snap het even niet! Ik heb altijd op dag 10 of 11 mijn eisprong en heb deze ook altijd erg duidelijk gevoeld.
    Vanochtend heb ik een ovulatietest gedaan (omdat we deze maand nog even moeten wachten en dus de testen omgekeerd gebruiken, op vruchtbare dagen even voorzichtig zijn) en er was een licht tweede streepje maar absoluut niet positief genoeg zeg maar.
    Maar sinds vanavond heb ik ineens een soort spierpijn in mijn boven benen en heel duidelijk steken rechts boven mijn lies, precies als mijn eisprong.

Zijn hier meer meiden die al een paar dagen voor hun ei deze pijntjes hebben? Ik kan nu toch onmogelijk al mijn ei hebben, dan was die test toch positiever en het is pas dag 7?

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Yummy: ik heb ook vaak de dagen ervoor al eipijn. Pas al de pijn weg is heb ik mijn eisprong.

Daardoor heb ik altijd gedacht dat mijn eisprong eerder was (dag 13) maar blijk het pas op dag 17 te hebben.

En wat leuk dat jullie voor een broertje of zusje gaan!

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ok, dat is wel fijn om te horen. Ik heb altijd een cyclus van 24 of 25 dagen met eisprong op dag 11 (heb al eerder ovu test gebruikt als anticonceptiemanier) maar weet niet meer of ik toen van te voren ook al die pijntjes had. Ik kan me alleen een hele felle stekende pijn op de dag zelf herinneren.

4. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ik heb dit ook. Op dag 6 of 7 krijg ik echt pijn. Het lijkt op menstruatie maar die is dan al over ;) Na een dag of 6 krijg ik dan vruchtbaar slijm en dan een eisprong. Ik heb trouwens ook een korte cyclus alleen late eisprong (dag 14) Maaar volgens mij zijn die pijnen een teken dat er een eitje gemaakt word.

Deel Deze Pagina