ik heb het gevoel dat ik er al zwanger uit zie.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door joyce90, 7 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce90

joyce90 Lid

26 mrt 2013
    56
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 6, weken zwanger.
    De eerste week was ik blij maar ook bang voor een miskraam. De 2 e week dat we het wisten was ik echt in paniek en had het idee dat ik zeker een miskraam ging krijgen. Ik had ook wat bruine afscheiding en na het vrijen ook echt roze bloed verloren.
    Sinds vrijdag voel ik me goed.heb nu echt het idee dat het kindje er gaat, komen.
    Ik heb alleen het idee dat iedereen kan zien dat ik zwanger ben.
    Men borsten zijn enorm gegroeid! Kan men bh s bijna, niet meer aan er komt aak echt een randje over de bh heen.
    Mijn buik lijkt ook al te groeien! Men buik is bol en broeken zitten strak. Bij men schaam bot is het ook opgezet.
    De symptomen van moeheid en misselijkheid en zere borsten zijn de laatste dagen enorm aan het toenemen!
    Groeide bij jullie ook alles zo snel?

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik denk ook wel dat je er dan zwanger uit ziet hoor:D

nee gekkigheid maar snap je gevoel wel ...je hebt het idee dat iedereen je aan gaat gapen en wat gaan zien....:)
    Hier zie ik met mijn buik al met een kleine 5 weken al zwanger uit...en dat heb ik liever ook nog niet maar ja niks aan te doen..zie mijn topic..

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik begon rond die tijd ook dikker te worden, maar dat is je kindje nog niet hoor. Het zijn je darmen die een plekje gaan zoeken. Ook wel darmenbuik genoemd. Dat zakt wel weer weg. Maar ja misschien straal je meer waardoor jij het idee hebt dat iedereen het ziet. Kan natuurlijk, er zijn mensen die er oog voor hebben. Op mijn werk waren er ook een aantal collega's die dachten het gezien te hebben terwijl ik tot 20 weken geen buik had en bij 11 het al vertelde. Hoe ze het dan gezien hebben... geen idee.

4. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Tot een week of 12-13 is t darmenbuik. Lastig als je t geheim wil houden en t is erg zichtbaar maar hoort erbij. In je lijf moet ruimte komen. Bij mij was t met 8-10 weken in avond heel duidelijk, gelukkig overdag niet zo. Daarna is t afgenomen en nu met 16 weken keert buik weer terug!

Bij een tweede zwangerschap is t trouwens anders! Dan me t je baarmoeder de gewenste stand en rekt hij gelijk weer fors uit!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bij mijn dochter is het ook bij mij van mijn darmen buik overgegaan naar een kindjesbuik zegmaar maar nooit weggetrokken die darmenbuik buik begon gelijk en werd meer

6. joyce90

joyce90 Lid

26 mrt 2013
    56
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal.

Deel Deze Pagina