Wauw Nana wat goed!!!!! shopze en geniet er lekker van! Wat zullen jullie nu toch op een roze wolk zitten!!! SUPER!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Nana wat super meis! Van harte, klim lekker op die roze wolk!! Suus, nog maar een maandje
Sjoooo, daar ben ik weer. Dank je voor jullie lieve reacties . Ik ben zo hyper gelukkig nu. Natuurlijk zijn we nog lang niet uit de gevarenzone van de eerste weken, maar ik kan toch weer een beetje meer opgelucht ademhalen. Zo leuk om nu een foto van mn beebje te hebben . En we mogen vanaf nu ook gewoon naar de vk. Had eigenlijk verwacht dat ze ons in het zkh wilde begeleiden, maar dat is kennelijk niet nodig. Ik krijg nog wel 1 echo in het zkh begin volgende maand, maar dat was volgens mij meer om meeen pleziertje te doen en was eigenlijk niet nodig. Pfff, nu kan ik echt zwanger gaan zijn, vk zoeken, MvM bellen. Wat geweldig!!! @Poppeke: Hey, nog een oktober mama! Wat heerlijk dat je al zo vroeg een echo mocht. Die buikpijn hoort er volgens mij echt gewoon bij en 1xtje een ibuprofen zal echt geen kwaad kunnen hoor - dus maak je maar geen zorgen.
helemaal goed om te horen hoor! Geniet er lekker van en maak je over die gevarenzone maar niet meer al te druk hoor! Nog een paar weekjes en dan kun je het hartje al gaan luisteren! @odess: jaaaaa, over precies 1 maand ben ik uitgeteld (11 april!) spannend! Maud kwam bij 38+3, dus misschien over 3 weekjes al wel.... *zwijmelt al een beetje weg bij de gedachte...*
Ow lucky you, gewoon anderhalve week eerder! Spannend meis, nog maar anderhalve week en dan mag je, heerlijk Nana, krijgen we ook nog een mooie pic van jullie mini te zien? Je kans dat het goed gaat is nu al heel veel groter he Wat fijn dat je nu gewoon naar een vk mag en ook nog een keer extra mag baby staren volgende maand! Geniet van je ubergelukkig zijn! Het is je gegund!
@Suus: Ooooww misschien nog maar 3 weekjes, wat spannend!! De tweede schijnt toch ook vaak wat eerder dan de eerste te komen? Dus dan misschien zelfs nog maar 2 weekjes... Ik kijk ook zo uit naar dat moment (niet dat ik zwanger zijn niet leuk vindt natuurlijk!, maar daar doe je het natuurlijk allemaal voor). @Odess: Helaas geen digi foto's. Ik heb wel twee hele mooie echo-uitdraaisels meegekregen, waarop een wurmpje van 1 cm te zien is, maar helaas niks digitaals. Ik was een beetje te afgeleid om het te vragen, hihi, maar ik weet eigenlijk ook niet of ze uberhaupt wel iets hebben waarmee ze dat kunnen doen in ons zkh...(was nog gewoon op de voortplantingsgeneeskunde en niet op de pre-natale afdeling). Wie weet bij de volgende echo, als we zo gelukkig mogen zijn dat we die halen.
Hihi Nana, die maak je toch digitaal door ze scannen of te fotograferen Anders ken ik het ook niet hoor En natuurlijk kijk je uit naar het ontmoeten van je kindje straks, dat doe ik ook, maar laat voor nu mini nog even lekker bakken in de oven
Nana wat fijn dat de echo goed was zeg. Gefeliciteerd. anneer krijg je de volgende echo in het ZH? En volop ZS-kwaaltjes. Alhoewel het niet altijd fijn is, kan je er toch een soort van genieten hè (als het niet al te lang duurt ). Dit gaat vast helemaal goed komen!! X Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
@Dank je voor je steun meis! Als alles nog goed mag gaan, krijgen we 1 april onze volgende echo . @Odess: Nou ik heb geprobeerd een foto van de printsels te maken, maar uhm... het kan net zo goed een echo van de binnenkant van mn neus zijn . Mijn cameraatje is nogal crappy (zie foto van mn testjes in mn album...) en mn man heeft weliswaar een mooie(re) camera, maar is z'n kabeltje kwijt, waardoor we onze foto's niet meer op de pc kunnen zetten. En ik ben zelf het kabeltje van mn gsm kwijt die net wat mooiere foto's maakt dan mn camera. Maar deze zwangerschap lijkt me een geweldige aanleiding (voor Nanaman, haha) om nieuwe kabeltjes te scoren . Ennuh... een scanner? Ik zou in alle eerlijkheid niet eens weten hoe die eruit ziet... Wij zijn van die mensen die nog zo'n ouderwetse dikke tv hebben, een stereotorentje waarin je ook nog cassettebandjes kunt afspelen en die hun gratis blackberry (van mn werk) nog nooit hebben gebruikt omdat ze als die eenmaal aan is niet eens weten hoe ze hem dan weer uit krijgen. Kortom in het gemiddelde bejaardentehuis zitten genoeg mensen die handiger zijn met technologie dan wij...
sorry dat ik even inval hier maar heb met plezier jullie geklets zitten lezen en kon niet weggaan zonder het af te lezen! hihi nana gefeliciteerd!!!! hier nog een oktoberbeebje als het goed is! wel krampen maar niet zo zwaar als jij ze beschrijft! nou heel veel succes deze zwangerschap ik mag vanmiddag naar de vk!
Dag meiden Heb ook last van zo'n krampen, blij dat ik niet de enige ben! Is bij mij begonnen de laatste twee weken van mijn cyclus, ik dacht dat ik ongi moest worden. Ondertussen nog steeds bezig! Wel precies wat aan het minderen...
@Jenny: Jij ook feliciteerd meis!! Lekker dat je beij de vk bent geweest. Heb je al een echo gehad of een afspraak voor je echo gemaakt? Veel suc6 met je zwangerschap!! @Mie: bij mij zijnd e krampen nu echt helemaal weg, dus wie weet verdwijnen ze bij jou binnekort ook helemaal. In iedere geval gelukkig niets om je zorgen over te maken!