Hallo allemaal, Ik begrijp ten zeerste dat jullie graag een foto willen zien van mijn test, maar het resultaat is niet vast te leggen op camera. Maar aangezien de kruidvat 2V5 testen de populairste hier zijn, zijn er veel ervaringsdeskundigen! Daarom mijn vraag; heb ik nou zulke goede ogen dat ik eigenlijk altijd de teststreep zie? Tijdens het doorlopen zie je de paars/roze vloeistof over een soort drempeltje gaan die je waar kunt nemen, vervolgens zie ik een verticaal lijntje. Die makkelijk te zien is zolang de test zelf nog roze is, die strepen zijn namelijk horizontaal. Na een minuut ofzo zie ik dus de teststreep en telkens hoop ik dat er gebeurd wat ik hier vaak lees; de kv2v5 kleurt langzaam. Maar na een uur zie ik nog steeds dat streepje, niks duidelijker. En of het kleur heeft, geen idee, mijn ogen nemen wel een streepje waar maar verder.... Zijn er nog meer die altijd de teststreep zien? En dus ook een negatieve test twijfelachtig vinden? Of zijn er echt mensen die een spierwitte test overhouden waar met geen mogelijkheid een teststreep te ontwaren is?
Dié heb ik ook wel eens gehad, die glimt in mijn optiek dan. Maar ik heb nu streepjes die je zonder veel moeite kan zien. Ik heb de test ook bekeken voordat ik het gebruikte en toen zag ik niks.
Ik had vorige week een tuurstreepje, maar makkelijk te zien en mijn hcg was maar 4,7... Dus volgens mij gewoon veel te gevoelig ook