Hoi meiden, Vanochtend dacht ik dat mijn vliezen waren gebroken, maar dat bleek in het ziekenhuis dus nog niet zo te zijn. Ik mocht weer naar huis met de mededeling dat het nog wel even kon duren... Maar nu heb ik vanaf vanmiddag 2 uur hevige, maar heel erg onregelmatige weeën. Nou ja, ik denk dat het weeën zijn, want dit heb ik nog nooit gevoeld. Maar mijn vraag is nu: kan je ook onregelmatige ontsluitingsweeën hebben? Omdat ik vanaf vanmiddag 2 uur tot nu al zit te sukkelen. De tijd die tussen de weeën zit verschilt van 4 minuten tot zelfs 12 minuten!! De weeën duren ongeveer een halve minuut. Help me alsjeblieft!!
Trek aan de bel!! Zeg desnoods dat je weeen wel regelmatig zijn....Ik heb een week met onregelmatige weeen in het ziekenhuis gelegen. Uiteindelijk heb ik weer aan de bel getrokken met de vraag hoe ze dachten hoe ik ging bevallen van een tweeling na een week weeen en niet slapen/eten..... Bleek inmiddels 8 cm ontsluiting te hebben... Succes! groet, agnes
Bellen!!!!!! Misschien dan de vk even komen kijken. Ze zijn er niet voor niks. Heb je trouwens al geprobeert om onder de douche te gaan staan? Je hoort wel eens dat het dan weg trekt.
Hey meid, Ik ben benieuwd hoe het met je is. Heel veel Sterkte!! Ik hoop voor je dat het doorzet! Liefs sandra
Gister avond ben ik rond half 12 naar het ziekenhuis gegaan. Wéér aan de CTG gelegen. De verloskundige heeft gevoeld of ik ontsluiting had, maar dat was helaas niet het geval. Ik kreeg de keus óf om daar te blijven en een prik te krijgen waarvan ik lekker zou slapen óf naar huis en proberen met behulp van 2 paracetamol en een kruik om te slapen. Nu ben ik nogal eigenwijs geweest en ik ben gewoon naar huis gegaan, iets waar ik nu echt spijt van heb. Ik heb de hele nacht weeën gehad, dus ook heel weinig slaap gehad. Vanmiddag moet ik om 2 uur weer bij de verloskundige komen en dan gaan we kijken wat we nu gaan doen. De weeën zijn nu zo hevig, ik weet echt niet meer waar ik het zoeken moet. Als mijn man zo thuis komt, ga ik proberen te douchen en dan zien we wel weer verder
hoop dat t doorzet meid! Hoe laat komt je man thuis? Niet te lang alleen zitten hoor! Anders ff je moeder of een vriendin bellen! Succes!
Als je niet meer weet waar je het zoeken moet vind ik het toch wel behoorlijk serieus klinken hoor. Zou toch zorgen dat er iemand bij je is tot je man er is en ook even de vk bellen.