Hallo allemaal Ik heb 2 vraagjes, Mijn zoontje is nu 4 maanden en hij slaapt s nachts altijd erg lekker hij krijgt om 21.30 nog n fles en slaapt dan door tot 7.30uur. Maar nu is het sinds een paar weken zo dat s nachts hj soms huilt en als ik dan ga kijken dan slaapt hij wel gewoon , dus hij huilt in zn slaap, iemand enig idee? en sinds een paar dagen krijgt hij af en toe wat hapjes fruithapje, en sindsdien heeft hij wat dunnere / zure ontlasting zou dat door het hapje kunnen komen dat ie daar aan moet wennen, of zijn dat nou tanden luiers,want ik heb het idee dat er een tandje aan zit te komen. Alvast heel erg bedankt Groetjes Marloes
Vraag 1) dromen schijnen ze pas vanaf een maand of 7 te doen dus dat lijkt me niet. Heeft ie t niet koud dat ie daar 'wakker' van wordt maar net niet wakker genoeg om er wakker van te blijven? Dat laatste kan trouwens sowieso al snel....dat ze 'wakker' worden...maar toch te moe zijn om t te blijven. Niks aan de hand meestal hoor! Vraag 2) Dit zou heel prima beide kunnen zijn...de ontlasting veranderd idd met t eten van vaste voeding en ook bij t krijgen van tandjes veranderd dit...Even afwachten dus!
youame deed dat ook huilen in der slaap ze zeiden toen tegen mij dat het de indrukken van die dag dat ze dat aan het verwerken zijn dice heeft het trouwens ook en zure ontlasting kan idd komen door tandjes dice krijgt er nu ook 2
Beiden herkenbaar... en zure luiers had fae vorige maand ook een paar weken, inmiddels niet meer, maar ook nog steeds geen tandje. Maar ik ben in elk geval blij dat die smerige luiers voorbij zijn . Vooral op nuchtere maag smorgens draaide m'n maag om maar wel zielig he, dat huilen...
Onze oudste heeft het ook gehad, niet echt elke nacht, maar zeker wel 3 tot 4 keer per week. Hij huilde keihard maar sliep toch. Soms was hij met een paar minuutjes weer stil maar soms duurde het ook wel es een uurtje... Op een gegeven moment gaven ze op het CB de tip om hem dan in een warm badje te zetten, en dat hielp inderdaad wel. 's Nachts wil je natuurlijk liever slapen dan met je kids te gaan poedelen... Maar hij werd er wel rustig van en sliep dan weer vrolijk verder gelukkig. Ehm... het heeft bij hem wel tot ruim twee jaar geduurd. Ik hoop dat het bij jullie minder lang zal zijn.
Dylan hier heeft het ook..... naar mijn idee toch iets wat in zijn hoofdje omgaat...en soms ook omdat hij zn duim kwijt is!
ja erg lastig is het , ik blijf zoeken naar een oplossing maar ja als het iets is om indrukken te verwerken dan kan ik vrij weinig aan doen