Ik lees altijd erg graag de Linda. Een paar maanden geleden ging het geloof ik over kinderen zwanger zijn/worden. Daar las ik over een vrouw die al 6x een abortus had laten doen. Dat ging me echt aan me hart niet dat ik echt helemaal tegen abortus ben maar dan alleen met een hele goede reden. Dit deed ze alleen omdat ze niet de pil wilde slikken. Ik vind het sneu omdat heel veel vrouwen/stellen niet zwanger kunnen raken terwijl ze dat zo graag willen. Elke keer als ik naar mn dochters kijk denk ik er aan hoeveel geluk ik heb dat ik zulke prachtige dochters heb ik hoop dat elke ouder dit bedenkt. Dit is mijn mening en ik wil graag weten hoe jullie erover denken. Liefs
6 x al en dan om zo'n rede Heb er ff geen woorden voor zonder dat ik de kans loop iemand onbedoeld voor het hoofd te stoten... Ik vind het n goede zaak dat abortus kan... mits er een goede rede voor is. Zoals een ongelukkig kindje, verkrachting of medische problemen/leeftijd van de moeder. Maar deze rede....echt... Dat de medicie hier aan mee werken... Dat ze er dan verdorie n knoopje in laat leggen! Is net zon ingreep als n abortus maar dan maar 1 x EN je maakt er niks mee..."weg"
Ja idd. Een vriendin van me werkt in het ziekenhuis en ziet daar dus wel eens meiden van 18 die voor de 3de keer een abortus komen plegen, gewoon omdat ze het als anticonceptie middel zien.....
Dat mens gebruikt abortus als voorbehoedsmiddel... Damn..... Wat abortus betreft, denk ik net als Wilma.... nee, ik kan dit niet begrijpen en ook dat de medici eraan mee werkt, vind ik grote schande!
Abortus is geen AC. Helaas zien sommige dit wel zo. Daar gaan echt mn nekharen van overeind staan! Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet voor en niet tegen, ik ga niet oordelen maar heb er wel moeite mee het te lezen ook al zou het mijn keuze niet zijn.
Mijn kennis en daar de zus van, was zo iemand die vond dat IK geen kind mocht krijgen op mn 18e. Omdat jonge moeders slechte moeders zouden zijn, ze moesten meer abortus plegen, en de baarmoeders eruit moeten halen. Echt hoor, ik was toen niet zwanger, maar zat in overweging zwanger te worden via KID. Nou ik ben dolgelukkig met mijn kindjes!
Ik ben altijd een allemans vriendje geweest en trek me het lot van anderen veels te veel aan.het kan dus zijn dat ik fel over kom. ik word echt enorm kwaad om 6 keer abortus alleen omdat ze geen pil wil slikken is ze lui ofzo!ik ben in sommige delen niet tegen abortus maar in 9 van de tien gevallen wel.er zijn zoveel stellen die geen/moeilijk kinderen kunnen krijgen en zulke mensen halen dan 6 keer een kindje weg.ik heb zelf kennisen die zijn al ruim 3 jaar bezig en het lukt niet ik voelde me zo lullig dat ik moest vertellen dat ik zwanger ben.heeft zei dan geen gevoel zij heeft al 6 kindjes laten aborteren.
Ik snap zulke vrouwen echt niet hoor. Zes keer abortus om zo'n reden, niet te geloven. Wat ik niet snap is waarom ze niet gewoon de pil slikt of een condoom o.i.d. gebruikt, dat is toch veel makkelijker dan elke keer het ziekenhuis in te moeten voor een abortus?
Je zou toch denken dat de zorgverzekeraar hier tegen in opstand komt? Waarschijnlijk kunnen zij ook niets doen, maar mochten ze het zo gedraaid kunnen krijgen dat ze in dit geval zélf voor de medische kosten opdraait, dan zal er toch wel anders gehandeld worden denk ik. Lijkt me dat de pil of condooms goedkoper is...
Blusvrouw ik snap je helemaal! Mijn vriendin was 2 jaar geleden ook zwanger samen met haar collega die had al 7 miskramen gehad had, bij mijn vriendin was het gelijk raak. Haar dochtertje werd gezond geboren via een keizersnede vanwege stuitligging. Maar het zoontje van die collega niet, bij de bevalling had hij geloof ik adem te kort. Als ze hem met een keizersnede hadden gehaald was hij nu 1,5 jaar geweest Ze werken allebei op andere dagen zelfde functie lossen elkaar af. Mijn vriendin kan dus ook geen fotos van haar dochtertje neerzetten en er ook niet over praten ze is natuurlijk bang dat ze die collega kwetst. Later heeft ze nog een miskraam gehad dus nu hebben ze het opgegeven. Liefs
Ik vraag me altijd af hoe de redactie aan dit soort mensen komt. Volgens mij worden er een hoop verhalen verzonnen om een blad vol te krijgen. Maar dat neemt niet weg, dat dit soort dingen ook wel echt zullen voorkomen. Ik kan dat ook niet begrijpen, net zoals ik een moordenaar of een kinderverkrachter niet kan begrijpen. Sommige mensen zijn gewoon niet goed bij hun hoofd, die zal je wel altijd hebben.
Ik ben dus zo iemand bij wie het allemaal niet zo vanzelfsprekend is dat je gewoon kindjes kunt krijgen. Door een wonder der natuur heb ik nu toch een prachtig meisje van 1,5 jaar rondlopen. Als ik zo`n bericht zie springen de tranen in mijn ogen omdat ik weet hoeveel pijn het doet als je geen kinderen kunt krijgen en de pijn van alle andere meiden voel die dit bericht lezen Mijn maag draait zich hiervan om.... Hersenloos wijf...
Ik persoonlijk vind het ook belachelijk dat iemand om die reden 6 keer een abortus laat plegen. Ik bdoel als anticonceptie heb je genoeg andere makkelijkere manieren. Zon abortus lijkt me namelijk ook niet de makkelijkste ingreep. Maar alsnog denk ik het is het lichaam van die vrouw en als zij dit dus wil is het haar keuze. Ik vind het vervelend om te horen dat mensen die moeilijk kinderen kunnen krijgen er dermate aanstoot aan nemen dat zij dat ook echt als de reden gaan zien waarom een abortus fout is. Een abortus is fout omdat er zoveel mensen zijn die geen kinderen kunnen krijgen Tis natuurlijk goed klote, maar niet de hele wereld hoeft daar rekening mee te houden, Net als het voorbeeld van blusvrouw. Tis natuurlijk hardstikke lief, maar waarom zou deze vrouw net blij en enthousiast mogen zijn over haar kind. tis ook niet leuk dat je je steeds moet inhouden over iets waar je zo vol van bent