Ik vind van wel, je klikt de autostoel erin en klaar! Geen gedoe met autogordels. Voor ons is het sowieso een uitkomst want onze gordels waren net te kort om de autostoel zelf mee vast te maken.
super. ik heb het eerst een tijd zonder gedaan. wen je ook aan hoor. ik had zoiets van,: wat je nooit hebt gehad, mis je niet. maar toen gaf m'n zusje even een demonstratie met haar easy-base en toen was ik verkocht. gelukkig in voor 40 euro op de kop kunnen tikken op marktplaats. ding is helemaal handig als je MC achterin staat. en helemaal bij een 3 deurs auto.
k zweer erbij. Wij hebben een 3 deurs auto en had geen zin om op een klein stukje te gaan zitten hannesen met de gordels. En ik zit elke dag wel 20 of 30x een stoel ter demonstratie in de gordels dus ben wel wat gewend.
ik zit ook nog te twijfelen.......... we hebben een familyfix voor de 1ste auto maar voor mijn Suzuki alto is misschien een easybase wel erg handig. denk dat wij hem halen tijdens de mammamazzeldagen.
Ik heb hem bij de eerste 2 niet gekocht, maar ga hem nu wel aanschaffen. 3 kindjes in stoeltjes doen is wel veel, dus lijkt mij ideaal als ik de maxi cosi dan zo vast kan klikken.
bij de eerste hadden we em niet, nu kregen we een familyfix kado maar ik heb geen isofix in mijn auto dus die staat in mijn man zijn auto. Omdat ik em zooooo ideaal vind hebben we direct voor mijn auto een easybase gekocht
Ideaal! Bij de eerste niet gehad maar toen had ik ook geen auto maar nu is het toch echt heel handig.
Ook hier zo ongeveer de beste koop vd baby uitzet. Ik kan niet vergelijken, want ik heb maar een kindje en vanaf het begin dus de easybase (omdat gordels een gedoe leken), maar ben er helemaal blij mee: klik en de maxicopsi staat vast!
Ow jeetje jullie laten me twijfelen....bij mijn zoon niet gehad en niet gemist maar als ik straks 2 kids moet vastzetten is hey wel handig...maarja over hoelang kan mijn zoon zichzelf al vast krijgen (nu 3jaar en 4maand)....toch eens mp afzoeken of mooie aanbieding
Wat ben ik blij met de easybase! Gebruik hem nu niet maar straks als de 2e is geboren komt hij weer in de auto! Vind het echt de uitvinding van de eeuw!
Ja, ook hier de beste koop, wij hebben een familyfix in de ene auto (daar zit isofix in) en een easybase in de andere. Ideaal!