hallo, ik heb een vraag ik heb vorige week woensdag te horen gekregen dat me hcg gedaald was van 840 naar 420 nou ben ik donderdagavond begonnen met iets vloeien vrijdag werd het al meer met de nodige krampen zaterdag hetzelfde helderrood met stolsels en zondag was het alweer over echter zondagmiddag ineens voelde ik het uit me lopen zeg maar en het was echt donkerrood en veel maar dat was een uur ongeveer daarna weer niks vandaag heel de dag weer niks en tegen de avond was het er ineens weer nu weer over is dit normaal? ik heb nu overigens geen krampen meer dat was alleen donderdagavond vrijdag en zaterdag was dit dan me miskraam? en waar komt die bloeding van zondagmiddag ineens vandaan en van vanavond? moet er wel bijvermelden dat ik 5 en halve week was toen ik te horen kreeg dat me hcg al met de helft was gedaald hoop dat iemand me advies kan geven...... heel erg bedankt alvast joyce
Ik heb ook met 5,5 wk een miskraam gehad.. 1 ochtend flink gevloeid.. stolsel (vruchtje) verloren en daarna nog wat nagedrupt.. alleen wat lichte krampen vlak voor het vloeien.. verder niets.. schijnt dat wanneer je het vruchtje verliest het vloeien ook vaak veel minder is of overgaat... Maar dit verschilt wel per persoon hoor.. sommige dames vloeien veel meer dan een normale menstruatie.. ik dus juist niet, maar was het vruchtje ook snel kwijt.. Heel veel sterkte..knuff
Ik zou ff naar de vk bellen als ik jou was... kan zijn dat er iets is blijven zitten en je daarom nog steeds bleodinkjes hebt.. of dat t er gewoon bij hoort? Sterkte meid!
bedankt meiden, ik weet niet of ik het vruchtje verloren ben wel stolsels gehad vrijdag en zaterdag vandaag weer heel de dag wat bloedverlies alleen met afvegen en dan hele ieniminie stukjes ertussen (op wc papier) en licht rood van kleur verder niks in maandverband ook geen krampen ofzo morgenochtend heb ik een echo om te kijken of ik schoon ben of dat er misschien toch nog wat is blijven zitten..... nogmaals dank voor de antwoorden groetjes joyce