Dag dames, wat waren jullie eerste symptomen na de eisprong en bleek je ook echt zwanger te zijn? Alvast bedankt voor de reacties. Nicky
http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/187121-de-eerste-zwangerschapssymptomen.html In dit topic plaatsen de zwangeren hun symptomen vanaf eisprong Daar kun je volop antwoorden op je vraag lezen
Ik was gelijk misselijk maar niet veel vrouwen hebben dat ben 4 x zw geweest waarvan ik met alle 4 wist dat ik gelijk zwanger was. Ik heb geen 4 kinderen hoor 2x MA 1x vmk en 1 zoontje van 2.
Mijn duidelijkste was mijn veel grotere/gevoelige borsten. Die had ik 2 dagen voor me NOD al. En ik was een keer snachts wakker geworden van hele droge pijnlijke lippen, heb echt een goede balsem nodig. Beiden had ik nog nooit gehad voor me NOD. Ook heb ik de innesteling gevoeld, trekkerig gevoel alsof er een elastiekje zat echt heel apart. Liefs
Ik had dat allemaal wel pas na de innesteling trouwens daarvoor merkte ik niks. Denk je al iets te voelen dan? Groetjes