Lieve Dames, 1 April was mijn NOD. Op 28 Maart een test gedaan: Heel licht positief (kruidvat 2v5) Op 2 April een test gedaan: Negatief (Sensitest) Op 4 April een test gedaan: Licht positief (Kruidvat 2v5) Op 6 April een test gedaan: Positief maar nog wel licht (Sensitest) Op 8 April een test gedaan: Negatief (Kruidvat 2v5) Op 10 April een test gedaan: Positief maar wel lichtjes (Kruidvat 2v5) Klachten; Nihil. Last van Maagzuur, kokhalzen. Ongeveer 5 centimeter onder mijn borsten (dus onder mijn middenrif) last, buik is opgezet, veel poepen. Linkerborst is gevoelig. Erg vet haar (normaal heel droog) moe, moe, moe. Heel veel afscheiding gehad, is sinds 7 April wel minder. Nu twijfel ik dus heel erg of ik zwanger ben, heb wel bepaalde symptomen, maar toch weer niet. En van de testen weet ik het ook niet meer. Nu is mijn huisarts op vakantie en is er wel iemand die de zaken waarneemt. Ook lopen we bij de verloskundige, we hebben het traject zwanger worden daar gevolgd. Moet ik maandag nou de verloskundige bellen voor een test, of de huisarts voor een bloedtest. Gaap gaap weet het even niet meer
Wat een onzekerheid Hoop voor je dat het snel duidelijk wordt.. zou zelf een bloedtest bij de HA laten doen zodat je helemaal zeker weet hoe het zit.. Succes met wachten; maandag kan dan nog erg ver weg zijn.. maar toch hoop ik dat je uiteindelijk positief test!
Jeetje Bonkie, wat vervelend al die verschillende uitslagen van de testen. Was het dan allemaal maar negatief, of nog mooier, allemaal positief, dan wist je tenminste wat... Afspraakje maken zodra de dok weer aanwezig is? Zet 'm op in de tussentijd, makkelijker is anders...
Zou maandag gewoon langs gaan bij die waarnemer, hoe eerder je je bloed laat testen, hoe eerder je zekerheid hebt.
Dat begrijp ik, maar maandag kan ik bellen voor een afspraak, omdat zijn eigen patienten "voorgaan" en dan bedoel ik niet echt voortrekkerij, maar voor dit soort dingen zit geen spoed aanvast. Vind het trouwens echt een lul hoor Maar wat moet ik dan zeggen, ja ik denk dat ik zwanger ben, en dan moet je daar zeker plassen op een staafje en dan is het negatief end an zegt hij nee hoor je bent niet zwanger. Over 4 dagen weer een testje en dan weer positief... Of moet ik dan het verhaal uitleggen en voet bij stuk houden dat ik een bloedtest wil?
Hoi Bonkie, Ik zou lekker opstandig zijn, en eisen dat je een bloedtest wilt! Het duurt maar even, hij hoeft het niet eens zelf te doen en jij hebt (hopelijk) dan zoveel meer duidelijkheid en geruststelling!! Wees maar lekker vervelend en koppig
Gewoon doen Bonkie! Jij wilt duidelijkheid, en daarvoor is hij arts.. gewoon volhouden, de aanhouder wint Succes morgen!
Ok pfff wordt knettergek van die onzekerheid ! Als het positief is, geweldig natuurlijk! En als het negatief is jammer maar dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik weer lekker alles eten hoop dan wel dat de ongi snel doorbreekt!
he bonkie ik heb precies het zelfde ik heb me testen staan bij zwagerschaptesten die van vandaag was weer lichter dan die van gisteren en die van gisteren was donkerder dan die van eergisteren snap je hem nog heb jij fotos van je testen..?
JAHOE! ZWANGER :-D Vandaag ben ik naar een verloskundige geweest, nadat ik vanmorgen een goede positieve test had. (ze werkt zelfstandig en neemt per maand maar een paar zwangeren aan) heb haar het verhaal uitgelegd en dat ik niet tot morgen weer wachten. Toen zei ze, kan je nu komen? Ik zo van ja hoor, okay kom dan maar nu direct :-D Haha. Had ze een echo gemaakt en daar was echt duidelijk een vruchtzakje te zien! Jippie!
Wat ontzettend geweldig Bonkie!!!!!! Al die onzekerheid is niet voor niets geweest... pff.. nu even bijkomen en helemaal gelukkig zijn lijkt me zo Geniet ervan meis! en een goede, mooie zwangerschap gewenst!! KNUFF!
gefeliciteerd!! maar daar is bij mij de onzekerheid niet van weg.. heb al 2 weken heel erg veel last van mijn (.)(.) en tepels. niemand mag eraan komen zelfs ik wil er niet aan komen omdat het zo een ontzettende pijn doet.. mijn vorige ongi was op 19 maart en was ook maar 3 dagen ongi bij de 3de dag had ik al bruine afscheiding.. ( innesteling??) verder heb ik last van mijn onderbuik zoals krampen, voel ook plopjes onder in de buik, rommelige darmen, windjes laten viel me op dat ik ook veel moet plassen, ook moe en noem maar op dus ben benieuwd.. groetjes wendy
Hoi wendy tijdens je menstuatie kan je geen innesteling hebben die heb je namelijk bij een bevrucht eitje tussen de 5 en 10 dagen na je eisprong. bruin bloed is meestal oud bloed de laatste restjes in je baarmoeder zeg maar.
dan vind ik het wel raar.. want ze hebben mij gezegt dat innesteling hetzelfde is als menstruatie (bloeding) maar je bent dan geen 6 of 7 dagen ongi.. en die pijn aan mijn borsten en die krampen onder in mijn buik.. ik voel me wel anders dan anders maarja we wachten gewoon ff lekker af ps pijn in mijn borsten heb ik nu ook nog steeds.. groetjes wendy
3 dagen is vrij lang voor een innesteling, dus ik denk dat je gewoon ongi bent geworden. En dat je nu pijn hebt aan borsten en kramp in je buik is dan omdat je volgende menstruatie er alweer aan zit te komen. Maar als je het zeker wil weten doe je even een zwangerschapstestje? Als het tóch een innesteling is geweest zou ie nu allaaaaang positief moeten testen.