Ik snap er niets meer van, 26 juli laatste ongi. nu zit ik op dag 15 van de cyclus maar ik had gisteren bruin verlies en vandaag echt helder rood,...niet zoveel als bij een ongi maar wel iedere keer als ik moet plassen. Is nu een nieuwe cyclus begonnen of kan dit bij een ovulatie horen (heb dit nog nooit gehad)
Hey Inge.. Hmzzz..lastig..Ik heb ook even je tempkaartje bekeken, maar ook daar word ik niet veel wijzer van..Het lijkt me inderdaad nog erg vroeg voor een ongi..Ik zou eventjes afwachten wat de rest van de dag en morgen nog eventueel brengt..Je cyclus is op zich niet erg onregelmatig..Misschien anders even ha bellen?? Liefs, Anna
Inmiddels dag 20 en nog steeds vieze smurrie , het is heel donker slijmerig rood/bruin. gisteren en vandaag zelfs wat stolseltjes. met name in de ochtend veel last en gedurende van de dag wordt het minder.... de temp is wel omhoog gegaan...
Wel vreemd dat als het niet je ongi is dat het toch zo lang duurt. Misschien cyclus gewoon nog een beetje van slag
vandaag dag 12 bruine afscheiding,....toch maar huisarts bellen... assistente zou overleggen en terugbellen......wacht wacht... begin van de middag geen bruine afscheiding meer en ja hoor...assistente aan de lijn..... ehmmm zou je zwanger kunnen zijn? misschien een innestelbloeding?? ik ja maar het duurt al 12 dagen... ja kan maar zo, zeker met dit warme weer..... kan geen kwaad,gewoon afwachten..anders kom je maar even voor een testje... dit laatste niet gedaan, haal zo even een kruitvat test en dan van het weekend maar eens testen,....als ik zo lang kan wachten
Oef..spannend!! Als 't inderdaad al 12 dgn een innestelingsbloeding is, zou je nu wel posi moeten testen ja..Maar wat gek dat dat 12 dgn kan aanhouden.. Nou kei spannend!! Laat je 't effe weten!! Liefs, Anna
Heej Inge!! Toppie!! Heb je de ha nu nog teruggebeld of niet? Is het dus toch een innestelingsbloeding geweest! Proficiat!! Ik vind 't super voor je!! Liefs, Anna
heb in het begin van de avond getest.... maar ik ga ze wel weer even bellen omdat de afscheiding nog steeds iets aanwezig is Vind het ook raar volgens de berekening zou ik nu 3w3d zijn en ik heb nu al een knalpositieve test....allebei de strepen zijn even donker...