misschien een stomme vraag maar wat bedoelen jullie met geen ei vinden.....bedoelen jullie dan dat je met de ovulatie test geen resultaat krijgt. alvast bedankt en hoop niet dat dit stom overkomt
Het is helemaal geen stomme vraag. Het kan idd zo zijn dat iemand geen postive ovulatie testen krijgt. Het kan ook dat iemand haar temperatuur bij houdt en en dat er geen duidelijke temp. stijging is.
is het dan zo als je wel een duidelijke donkere lijn bij een ovulatietest hebt je ervan uit kan gaan dat er een ei is en iemand zei mij laast dat het kan in een ciclus dat er 2 eieren vrij komen is dat zo?
Ja als er een even donkere of donkere lijn als de contole streep is betekend dat dat je eisprong er aan zit te komen. Bedoel je twee keer een eisprong? Dat is niet standaard, maar ik heb hier op het forum wel ooit gelezen dat iemand dat ook had Twee (of meer) eicellen tegelijk bij een eisprong komt wel vaker voor.
Je kunt wel een dubbele eisprong hebben, maar dan is dat gelijktijdig. Zoiets is alleen na te gaan als je inwendige echo's krijgt om je cyclus te volgen. Anders kom je er niet achter dat je een dubbele eisprong hebt gehad. Ja, als je zwanger bent van een twee-eiige tweeling. Je kunt niet op twee verschillende momenten een aparte eisprong hebben, dat is medisch gezien onmogelijk.
Ik weet niet meer wie het was maar een tijd geleden was er hier iemand die beweerde dat zij dat wel had, heb er verder ook nooit van gehoord...
Medisch gezien kan dit niet, omdat je hormoonwaardes na een eisprong meteen veranderen. Er kan niet nog een eiblaasje gaan groeien, je lichaam houdt dat tegen. Anders zou je ook niet zwanger kunnen worden. Je hoort sommigen wel eens over een kosmologische tweede eisprong, wat met de stand van de maan te maken zou hebben. Maar daar geloof ik totaal niet in. Als dat zo was, zou ik die allang een keer moeten zijn tegengekomen tijdens alle echo's en onderzoeken, die ik jarenlang heb gehad.