bij wie slaat de cyclus ook helemaal op hol?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sjemmie, 15 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjemmie

sjemmie Lid

14 okt 2007
    43
    0
    0
    juffie
    Hallo allemaal..
    hier mijn probleem: :(:
    Ik had altijd een keurige cyclus van 2, hooguit 29 dagen. Nu we voor een babytje bezig zijn is mijn cyclus compleet ontspoort... :rolleyes:
    In ronde 1 werd ik pas na 31 dagen ongi (dat wijd ik aan wishfull tinking)
    Nu in ronde 2 ben ik ondertussen al op dag 35 beland...en nog steeds geen ongi!
    Als de testen nou positief :) aan zouden geven zou ik dit geen probleem vinden...maar dat is helaas niet zo! :cry:
    Wie o wie kan mij helpen?

Ontpillen kan het niet zijn want ben al meer dan een halfjaar met nuvaring gestopt

2. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Teveel stress om de spanning of je wel of niet zwanger bent, kan de menstruatie uitstellen.

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja misschien omdat je nu meer bewust bent van je lijf omdat je nu graag zwanger wilt worden..... te veel eraan denken en stress kan idd de menstruatie tegenhouden...

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    toen ik voor het eerst ging vrijen met m'n vriend (met condoom) sloeg mijn regelmatige cyclus ook al om. En dat was niet eens voor het eggie! Pas 5 jaar later ofzo werd het toen weer regelmatig. Geen idee hoe het kwam. Cycli kunnen gewoon opeens langer, korter of onregelmatig worden. Maar waarom precies, weet ik eigenlijk niet.

5. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Rot is dat he. Denk je een fijne cyclus te hebben veranderd die ineens. Maar maak je nog maar niet te druk, ook met lange cyclussen kan je zwanger worden. En 35 dagen is echt nog niet heel lang.

6. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

22 okt 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    hoi hoi,

ik ken het ook helaas.
    Ik gad ook altijd een keurige cyclus van 28 dagen. ben nu al ruim 22 dagen overtijd.
    maandag weer naar de huisarts voor nog een laatste test.

afwachten dus maar
    gr aline

7. Niet meer actief

Hier hetzelfde probleem kijk maar naar me banner! Weet niet wat ik er mee aanmoet! laat me dan maar gewoon ongie worden!

greetz juuls

8. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Haha, ja! Herken ik helemaal, zoals je ziet.
    Hopelijk gaat het zich nu een beetje stabiliseren.
    Je lichaam kan rare truukjes met je uithalen

9. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik heb het zelfde probleem. Sinds ik heb het bijgehouden heb ik twee keer een gewone cyclus (28 dgn) gehad en daarna zie onder. Zoals het er nu uit ziet met een cyclus van 14 dgn weer ongi. Snap er ook de ballen niet van. Weet ook niet wat ik nu nog moet doen.

10. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    Hoi,

Ja hoor, ook ik ken het probleem ! Eeen half jaar geleden een cyclus van gemiddeld 27 dagen sinds september 34 dagen en nu in december een van 22 dagen, wordt er ook helemaal gek van !
    groetjes

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    misschien ligt het wel aan de tijd van het jaar...de natuur is ook van slag...wij misschien ook wel! ;)

12. Niet meer actief

Mijn cyclus was ook iets langer namelijk altijd 32-33 dagen. Ben toch zwanger geraakt na 3 maand dus laat de moed nu niet zakken.

Deel Deze Pagina