Ben vanaf afgelopen donderdag morgen aan het tempen. Dus nu 5 ochtenden om 07:15 uur getempt, gelijk als de wekker gaat. Heb alles naast het bed klaar liggen,dus hoef er niet uit, hihi. Maar nu heb ik dus al 5 ochtenden zelfde temp namelijk 37,0. Is dit normaal of ......... Wie kent dit?
hoi, ik ken het wel hoor, ik heb vooral na mijn eisprong een heel stabiele temperatuur. Die 37 is in elk geval mooi hoog!
Hoi Gerritsen, Welk deel van je cyclus zit je nu? Je banner geeft aan dat je nodig een nieuwe moet maken.....
Ja klopt, ben nog niet ongesteld geweest na 29 april curretage. Afgelopen woensdag bij gyn geweest en moest gaan beginnen met tempen en zodra temp omhoog zou gaan moet ik bloedprikken. Maar gaat mijn temp nog echt meer omhoog?? Ik weet het niet.
Hoi meiden, Ik zit met hetzelfde 'probleem'. Ik heb dit de afgelopen cycli niet gehad. Ik heb afgelopen weekend expres niet getempd omdat ik mezelf gek aan het maken was. Vandaag een nieuwe Thermometer gekocht en ga morgen ochtend met alle2 tempen zodat ik het eventuele verschil kan zien. Ik gebruik mijn oude thermometer al een half jaar, dus misschien de batterij bijna leeg dacht ik. Maar als morgen weer dezelfde temp dan zal het wel zo horen te zijn. Vreemd wat een lichaam allemaal kan doen.
Gerritsen hebben ze bij jou geen bloed afgenomen om progesteron te bepalen daar aan kunnen ze ook zien of je een eisprong heb gehad want midden in een cyclus gaan tempen is ook niet alles ik heb zelf 88dagen op mijn menstruatie moeten wachten en ik weet het is geen pretje heel veel sterkte en ik hoop dat het snel door komt
hoi minimuis, Ik moet zodra ik een temp verhoging had binnen een week progesteron en oestrogeen laten bloedprikken. Maar ik ben dus vorige week donderdagmorgen begonnen en heb sindsdien een temp van 37,0 Dus gebeld naar ziekenhuis en moest maar voor de zekerheid al gaan prikken. Dit gedaan en toen mijn eigen gyn belde voor de uitslagen zij deze dat ze hier niets aan had omdat ik nog geen temp verschil had. Dus door tempen. Pfff wacht zucht Ik wil klussen voor een baby niet wachten.
Hoe kwam het bij jou dat het 88 dagen duurde. Curretage gehad ? Of is het uiteindelijk opgewekt. Vandaag is het nu 8 weken geleden en ben toch ongerust. Je hoort tenslotte dat je gemiddeld tussen de 4 en 6 weken ongesteld wordt na miskraam Gr Samantha
gerritsen wat raar dat jou gyn dit zegt en ik snap dat je ongerust ben want ik ben zelf een asherman patient dus verklevingen na curettage helaas heb ik hier 13weken mee rond gelopen voor ze een hysto uit gingen voeren dus ik snap jou gyn totaal niet dat hij of zij zegt dat je er pas iets aan heb met een temp verschil wie weet zit ja al aan je verhoging en dan kan je dus nog uiterlijk 9dagen moeten wachten voor hij zakt en dan weer een dag of 14 voor hij stijg wil je geen angst aan jagen of zo maar ik zou naar mijn ha gaan ze kunnen tenslotten aan je bloed zien waar je zit in je cyclus zodat je meer rust krijg en ook niet steeds loop te peikeren anders moet je eens bellen naar dokter e in het spaange ziekenhuis daar kunnen ze je wel vertellen wat te doen want die zijn top op het gebied baarmoederverklevingen enz dan kan je vragen stellen en ze zullen je niet afschepen weet ik zeker mocht je vragen hebben stel ze gerust
waarde progesteron voor ei is laag en na ei meestal boven de 30 dan weten ze zeker dat je een ei heb gehad
oke, ik heb gisteren de waardes niet te horen gekregen van progesteron en oestrogeen. Ga er morgen achteraan bellen, wat de hoogtes waren. Gr samantha
Groot gelijk soms wil een gyn alles uit de kast halen omdat asherman niet veel voorkom dus zullen ze die diagnose ook niet snel stellen eerst kijken eisprong dan pillen om de boel op te wekken maar hou ook in je achter hoofd dat het natuurlijk niet zo hoef te zijn en dat je over een goede week je menstruatie krijg als je temp daalt en je niet ongesteld word gelijk aan de bel trekken want dan is de kans groot
Oke, 11 juni had ik een positieve ovaluatietest, zou betekenen dat ik morgen/vrijdag ongesteld zou moeten worden. Wanneer dit niet zo is dan maak ik gelijk een afspraak. Ik heb ook al een aantal keer van binnen gevoeld en voel duidelijk mijn baarmoedermond. Hoop zo dat ik ongesteld wordt. Ik vind het ook zo vreemd dat ik 7 ochtenden zelfde temp heb. Begin toch wel onrustig te worden
Hoi samantha sorry voor de late reactie maar ik zit onder behandeling voor al mijn miskramen en door dat we gisteren het nieuws kregen dat een nicht van mijn vriend zwanger is gaat het niet zo lekker met me. Maar om op jou vraag te antwoorden als jij 11 juni een positieve test had zal je eisprong de 13 geweest zijn en als je daar 14 bij optel zou je gelijk of 1dag voor mij zitten nou ik duim voor je dat het gewoon komt en je er weer voor kan gaan
Hoi Minimuis, Geeft helemaal niets, Aan je onderschrift te zien, heb je nog geen kinderen? Zelf vond ik 1 miskraam al heel erg, maar waar jij doorheen gaat lijkt me ook heel moeilijk, hoop voor je dat je heel gauw zwanger bent en dat je het ook 9 maanden bij je mag dragen. Het is heel confronterend als je zelf zwanger wilt worden en dat niet zo 1 2 3 wil en de rest van de wereld het allemaal zo makkelijk lijkt af te gaan. Heel veel sterkte en kracht wens ik je. Ben toch heel blij dat ik je hier tegen je aan kan babbelen. Einde van de middag is mijn ongesteld heid gekomen, heb even een vreugde dansje gemaakt. Was toch ergens bang dat ik misschien verklevingen had door curretage. Mijn man heeft de gynaeceloog gesproken vanmiddag en zei dat het heel mooi was en voor uitslag HCG. Deze is nu na maandag van 2.2 naar 0 gegaan. Afspraak voor 7 juli hebben we laten staan, voor onze eigen gerustheid en toch alles even na bespreken. Baal van het ziekenhuis dat de 1 dit zegt en de ander dat. Toch even hier nog over hebben. Ook gaat hij nog een echo maken en moet tempen bijhouden ( wil ik zelf nu ook) voor het spotten ei. Ik hoop dat mijn lichaam nu na 8 weken en 1 dag eidelijk rust vind. Gaan 11 juli op vakantie en ga daar me eerst op verheugen en als het meezit kunnen we daar lekker veel klussen. Als mijn cyclus meewerkt. In welke fase zit je nu van jouw behandeling? Graag hoor ik nog van je. Ga even schuurdeur verfen, zon is eindelijk niet meer zo fel. Kom later op de avond nog even hier kijken Gr samantha
Hoi samantha wat goed dat je ongesteld ben geworden gefeliciteerd ik ben blij voor je dat het niks is geweest waarschijnlijk gewoon je lichaam dat niet op gang wilde komen. Welke behandelingen geen meer voorlopig want hier in nederland kunnen ze niks meer mijn huisarts heeft suiker laten prikken en woensdag krijg ik daar de uitslag van omdat ik normaal hoog zit dit betekend dus dat ik als ik om 9uur eet ik om 15:00uur nog een waarde heb van 6.7 als hier een woensdag niks uit kom mag ik mijn heil in belgie gaan zoeken maar dit komt vooral omdat ik een schat van een huisarts heb. Hoe is je schuurdeur geworden ben je er tevrede over of moet je hem vandaag nog een keer doen. Ik mag zo weer aan het werk haha als ik pauze heb kom ik hier altijd ff kijken of ik nog iets bij te lezen heb. Gisterenavond zaten wij zonder internet en tel groetjes
hallo, Verven is bijna klaar, ik moet helaas alles schilderen, Mijn man kan het echt niet zo goed, dan wordt het een druppeldeur etc Ben zelf een echte pietleut, maar het resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf. Hoe ben je er verder onder dat er op dit moment weinig gedaan kan worden,? Lijkt me echt heel heftig waar jullie in zitten. ongesteld is echt heftig, na elke wc bezoek en bij het bukken weet ik dat ik ongesteld ben, Dat vergeet ik echt niet, hhaha prettig weekend Gr samantha