OKe misschien echt stomme vraag hoor, Nou was ik dus zaterdag opzoek naar pyama's voor mijn kleine man, want hij groeit eruit. Hij moet nu maatje 92/98 hebben, maar ik ben nogal geschrokken van de prijzen, 8 euro en hoger, voor een pyama Ben misschien een krent maar voor een pyama vind ik het echt duur. Dus waar kopen jullie de pyama's??
ik haal ze bij de hema, volgens mij 11 euro. heb er eigenlijk niet over nagedacht of het duur was ofzo...
Bij Zeeman en de Action hebben ze ook leuke pyjama's! Prijs weet ik niet uit m'n hoofd, daar let ik nooit zo op...
Ik koop ze ook vaak bij de hema maar heb zo ook van kruitvat gehad die waren heel goed.. En ik krijg ook vaak een pyama.. Dus ik hoef ze niet vaak te kopen..
Zeeman en wibra ? Ik koop ze meestal toch bij de hema of h&m omdat ik de kwaliteit een stuk beter vind .. de pyama's van de zeeman krimpen zo vind ik ..
zelfs bij de zeeman kosten ze al snel 10 euro wat een zeikerd ben ik he Ik heb zeker wel 7 pyama's nodig, hij moet echt iedere dag eens schone aan, dus dat is even snel 70 euro :S
Ik vind 7 pyama's best veel.. En ze worden toch ook veel gedragen.. Ikzelf vind 10 euro niet veel.. Maar goed dat is voor iedereen anders.. Nogmaals succes
Quinn kwijlt heel erg veel, dus ondanks een slabber is zijn pyama snel nat en vies, dus iedere dag een schone aan. Daarbij wassen wij alleen in het weekend
Wij halen de pyama's altijd bij de hema, ik moet zeggen dat ik geen idee heb wat we ervoor betalen. Maar vind dat die pyama's wel gewoon mooi blijven en dezelfde maat blijven. Heb 1x twee pyama's van de kruidvat ofzo?? (met pooh erop) gekregen en die waren na een paar keer wassen/drogen net zo lang als ze breed waren en ook de truitjes dus te kort geworden enzo, kortom misschien wel goedkoop, maar al snel vonden we het geen gezicht meer .
7 pyama's Dan zou ik zeker naar de zeeman gaan! De zeeman heeft zeker wel goeie er tussen zitten alleen de moet de kwaliteit ff voelen.Want de een is zeker beter dan de ander.Wibra heb ik ook al eens een pyama gehaald maar daar zat totaal geen model in. Tja en als je een beeje makkelijk bent dan zou ik denk ik zelf gewoon kijken naar goedkope longsleeves want die zijn denk ik alleen s'nacht vies toch? Bij de actoin hadden ze namelijk maar voor 1 of 2 euro longsleeves.. En alleen in het weekend wassen nou dat red ik hier echt niet hoor.Ik denk dat ik zeker elke dag wel een wasje draai.Maar goed ik moet in mijn werk mijn eigen kleding aan dus ik heb zelf al elke dag schonen kleding aan mijn vriend net zo al heeft hij wel werk kleding En daarbi is floortje nog niet helaal zindelijk en die heeft dagelijk twee schone setjes aan.. Wij kopen ze eigenlijk ook bij de Hema
Hier ook altijd hema en h&m. Blijven gewoon het mooist. Wibra, zeeman, prenatal en kruidvat zijn na een paar keer wassen pullig en uitgelubberd. Hier trouwens 4 a 5 pyama's per maat