Nav het topic over dat mijn man en ik een webshop willen beginnen. We zijn er uit wat we willen. Het word een webshop met kinderkleding en dat gaan we later uitbreiden met andere producten. Jaja i know, webshop Nr zoveel voor kinderkleding. We hebben wel wat ideetjes om ons te onderscheiden van de rest. Maar nu de naam! We willen een catchy naam maar alles wat wij verzonnen hebben is al bezet 😒 Dus graag jullie creatieve hulp hierbij!
Ik zou de naam zo doen dat het te maken heeft met de dingetjes die jullie onderscheiden van de rest. Anders kan je naam zo de grote berg op met alle kinderkledingsites Staat er heel lullig, maar natuurlijk niet zo bedoeld! Love shopping dus hoe meer sites hoe beter Succes.
Op Instagram komt er echt met de dag wel een webshop voor kinderkleding bij... Ik zou echt voor iets orginelers gaan, als ik eerlijk ben. Wat gaat jullie onderscheiden? Probeer de naam inderdaad daar naar te linken.
Waarin willen jullie je onderscheiden? En wat voor producten willen jullie er bij gaan verkopen? Misschien dat je dat in de naam kan verwerken.
Welke leuke namen zijn al bezet? Dan weet ik welke richting jullie opdenken... Verder misschien een Nederlands woord nemen en vertalen? Bijv lieveheersbeestje in Spaans of Italiaans? Zorgen dat hey niet te moeilijk wordt en je hebt wel iets leuks!
Hou simpel en krachtig. Geen te lange naam bedenken en je moet niet perse het soort product in de naam willen verwerken. wij hebben een webshop in canvasschilderijen maar dit komt niet in de naam terug. Bol En zalando verraden ook niet waar het om gaat maar de namen blijven wel hangen. Onze webshop heeft dus ook een korte zelfverzonnen naam die hopelijk makkelijk blijft hangen bij de mensen.
Ik vind het heel moeilijk. Ik wil eigenlijk niet dat er iets van kinderen in verwerkt is. Maar kom er wel op terug.
Toen ik de reactie van knapie las dacht ik; vrienden uitnodigen, flink wat wijntjes achter over slaan en alles opschrijven! Hoe kom je anders aan namen als kiabi, limango en zalando??