naam webshop

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 7 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Nav het topic over dat mijn man en ik een webshop willen beginnen. We zijn er uit wat we willen. Het word een webshop met kinderkleding en dat gaan we later uitbreiden met andere producten. Jaja i know, webshop Nr zoveel voor kinderkleding. We hebben wel wat ideetjes om ons te onderscheiden van de rest.
    Maar nu de naam! We willen een catchy naam maar alles wat wij verzonnen hebben is al bezet 😒
    Dus graag jullie creatieve hulp hierbij!

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik zou de naam zo doen dat het te maken heeft met de dingetjes die jullie onderscheiden van de rest. Anders kan je naam zo de grote berg op met alle kinderkledingsites ;)

Staat er heel lullig, maar natuurlijk niet zo bedoeld! Love shopping dus hoe meer sites hoe beter :)

Succes.

3. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.751
    646
    113
    Gelderland
    Op Instagram komt er echt met de dag wel een webshop voor kinderkleding bij... Ik zou echt voor iets orginelers gaan, als ik eerlijk ben. Wat gaat jullie onderscheiden? Probeer de naam inderdaad daar naar te linken.

4. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Catchy kinderkleding

5. Tese

Tese Niet meer actief

heeft niemand ideeën?

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    Waarin willen jullie je onderscheiden?
    En wat voor producten willen jullie er bij gaan verkopen?
    Misschien dat je dat in de naam kan verwerken.

7. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Welke leuke namen zijn al bezet? Dan weet ik welke richting jullie opdenken...

Verder misschien een Nederlands woord nemen en vertalen? Bijv lieveheersbeestje in Spaans of Italiaans? Zorgen dat hey niet te moeilijk wordt en je hebt wel iets leuks!

8. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Hou simpel en krachtig. Geen te lange naam bedenken en je moet niet perse het soort product in de naam willen verwerken.
    wij hebben een webshop in canvasschilderijen maar dit komt niet in de naam terug. Bol En zalando verraden ook niet waar het om gaat maar de namen blijven wel hangen. Onze webshop heeft dus ook een korte zelfverzonnen naam die hopelijk makkelijk blijft hangen bij de mensen.

9. Tese

Tese Niet meer actief

Ik vind het heel moeilijk. Ik wil eigenlijk niet dat er iets van kinderen in verwerkt is. Maar kom er wel op terug.

10. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Toen ik de reactie van knapie las dacht ik; vrienden uitnodigen, flink wat wijntjes achter over slaan en alles opschrijven! Hoe kom je anders aan namen als kiabi, limango en zalando??

Deel Deze Pagina