Hallo allemaal.. ik ben er helemaal uit hoe dat nu zit met die cyclus.en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..want met die medische termen op wikipedia word ik niet echt wijzer uit. Ik ben 1 november gestopt met de pil, 26 december werd ik pas voor het eerst ongesteld (eindelijk) 5 dagen menstruatie gehad, en ik werd 27 januari weer ongesteld, waar en hoe moet ik beginnen met tellen, heb ik dan afgelopen maand een cyclus gehad van 32 dagen? En trouwens...al dat klussen is niet niks, zat vorige week al aan de telefoon met de huisarts omdat ik een vag. schimmelinfectie had, meerdere mensen last van, had het namelijk nog nooit eerder gehad..
Je hebt goed geteld Franboosje. De eerste dag van je vorige cyclus was 26 december, de laatste dag 26 januari, dit zijn dus 32 dagen. Je huidige cyclus is dus begonnen op 27 januari en dit telt als dag 1 (er is geen dag nul).
Hoi! fertilityfriend.com is heel leerzaam, krijg je ook mini-cursussen gemaild over je cyclus leren kennen. Ook kun je alle cyclussen van anderen bekijken en een beetje vergelijken!