Hele lange witte sliert!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Loetje89, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loetje89

Loetje89 Niet meer actief

Helluw,

Alvast sorry voor de vieze details... maar dat zijn we hier denk ik wel gewent ;)

Even kort mijn situatie zodat t wat duidelijker is;
    Ik ben 7 nov gestopt met de pil (ongeveer in de 2e week vd strip), 11 november was de eerste dag van mijn laatste menstruatie (ofja ontrekkingsbloed). Heb uitgerekent op internet met een cyclus van 28 dagen dat gister mijn eisprong moet zijn geweest.. Heb gister ook geklust. Nou heb ik vanmorgen een heel erg nat gevoel van onder.
    Toen stond ik net op en voelde gewoon dat erg heel veel kwam uitlopen!! Maakte dus een sprintje naar de wc en eenmaal daar kwam er een héle lange witte sliert uit!! :( Daarbij zat ook wat heldere witvloed en die sliert was wit.
    Ik vind dit nogal raar want dit is de eerste keer dat ik dat heb!!

Ook is mijn buik behoorlijk aan t rommelen!! Voelde net (voor die sliert) een hele felle steek ineens in t midden van mijn buik en al een aantal dagen heb ik soms wat steekjes aan de onderkant van mijn buik, wisselend links en rechts.
    Die felle steek van net voelde niet echt bepaald fijn, was echt erg fel.

Mijn buik was gisteravond trouwens ook behoorlijk opgezwollen!! Ik leek wel 3 maanden zwanger en hij voelde ook heel erg opgeblazen aan. Heb wel vaker dat ie zo opgeblazen is maar had het nog nooit zo erg gehad als gister...
    Ik weet echt even niet meer wat ik hiervan moet denken.. :(
    Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn geweest??

Alvast bedankt! :) en sorry voor mijn lang verhaal :)

P.S. Ik heb ook sinds vanmorgen een nogal wat weeig gevoel in mijn buik, een beetje een gevoel van misselijkheid alleen dan wat lichter en echt in mijn buik.

2. Loetje89

Weet helemaal niemand dit? :(

3. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    ik denk eerlijk gezegd dat het sperma is... heb ik ook wel vaker de dag na het klussen, dat het er als een sliert uitkomt, haha! Vieze praat hier!
    Misselijkheid kan in elk geval nog niet door zwangerschap komen. Succes met zwanger worden!

4. Loetje89

Nee tis ook nie echt misselijkheid, tis alleen een heel licht gevoel in mijn buik. Weeig gevoel..
    Hmm ja dat zou idd wel kunnen maar dan zou t de eerste keer zijn dat ik dat heb. Maarja, alles moet eens de eerste x zijn he! ;)

Volgens de berekening heb ik ook gister mn eisprong gehad dus dat zou ook kunnen, heb ook steekjes onder in mn buik dus dat zou ook met de eventuele eisprong te maken kunnen hebben..

Weet iemand miss vanaf wanneer ik kan testen als dit eventueel een eisprong is? Ik geloof na 2 weken toch?

5. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Na 2 weken zou je na je eisprong weer je menstruatie moeten krijgen, dus dan kun je ook testen.

Spannend!!

6. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi Loetje,

Ik heb elke ronde zo'n witte lange sliert, en dat is voor mij een teken dat mijn ei in aantocht is, 2-3 dagen later krijg ik dan een positieve ovulatietest.
    Het kan ook zo zijn, omdat je misschien in je vruchtbare periode zit het idd sperma is, wat er in een sliertje uitkomt, omdat je vruchtbaar slijm ook wat dikker is dan anders!
    Veel succes

7. Loetje89

Bedankt voor jullie reacties :) Als het klopt volgens de berekening heb ik nou idd mijn eisprong.. voel ook dingen in mijn buik die ik nog nooit eerder heb gevoelt (steekjes onder in mn buik).
    Kan t zo zijn dat je je eisprong nou pas zo voelt en toen met de pil niet?

8. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hey loetje89

Die steken in je buik kunnen idd je eisprong zijn.
    Toen ik met de pil gestopt was kon ik ook opeens mijn eisprong voelen.
    Die witte sliert waar je het over had heb ik ook een keer gehad maar wat dat precies was weet ik niet denk dat die andere reacties idd kunnen kloppen.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Steken in je buik kan ook goed duiden op het groeien van je follikel.
    En dat sluit dan perfect aan op het verhaal van Devil81 dat 2 tot 3 dagen na die steken je eisprong plaatsvindt.

Hoe ik dit weet? Ik ben door vruchtbaarheidsbehandelingen in het ziekenhuis zwanger geworden. Ik meende altijd dat als ik steken voelde, dat dat mijn eisprong was. Echter, echo's rond mijn eisprong wezen uit dat die steken het groeien was van de follikels. En niet de eisprong zelf.

Overigens wil het niet direct zeggen dat je na pilstop direct weer een keurige cyclus hebt van 28 dagen. De eerste echte cyclus na pilstop kan korter zijn, maar zelfs ook veel langer (helaas). Dus als je straks na 28 dagen niet ongesteld wordt, wil dat helaas niet zeggen dat je zwanger zult zijn.

Dat weeige gevoel wat je hebt kan ook duiden op een naderende eisprong trouwens. Er zijn vrouwen die letterlijk misselijk zijn rond de eisprong.

Verder kan ik je maar 1 advies geven voor de komende dagen: KLUSSEN! :D

10. Loetje89

Bedankt voor de reacties! :)

Ik dacht zelf idd ook al aan een eisprong omdat t wel ongeveer klopte dan met de berekening.. De steekjes zijn nu over maar heb wel een andere soort buikpijn gehad de laatste tijd. Vanmiddag ook ineens heel erge buikpijn ongeveer een minuut achter elkaar, kon er niet recht van blijven staan, deed echt pijn :(

We hebben afgelopen vrijdag voor het laatst geklust, hopelijk hem ik de eisprong nou dus niet gemist! Want daarna hebben we niet meer geklust. Maar ik geloof dat sperma wel een tijdje in je lichaam kon overleven :) dus hopelijk is dat niet erg.
    Vandaag heeft het denk ik geen nut meer he?

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Gewoon doen joh! Het kan in elk geval geen kwaad!

Deel Deze Pagina