kan ik zwanger zijn???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door femkejansen, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkejansen

femkejansen Niet meer actief

#1 femkejansen, 28 nov 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2010
    Hallo Allemaal,

Ik ben hier nieuw op het forum!!
    Ik ben ongeveer nu 2 maanden gestopt met de pil, en nu ongeveer bijna 2,5 week geleden dat ik ongesteld ben geworden, Nu heb ik afgelopen vrijdag in 1 keer een bloeding gehad, het was neit zo veel, en heeft ook alleen maar tot de avond geduurd.
    Vandaag sex gehad met mn vriend, en ik zag na die tijd dat er wat rozige afscheiding uit was gekomen, van de week dacht ik ook al zoiets te zien, maar weet dat dus niet zeker meer, alleen hadden wij toen geen sex gehad.
    Dus nu is mijn vraag, zou de kans groot zijn dat ik zwanger zou kunnen zijn?? En zijn er meer die dit zo hadden en zwanger bleken te zijn??
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ehh ja het kán.. maar t hoeft niet. Helaas kunnen wij je hierbij niet verder helpen. Een test doen over een ruime week?

3. femkejansen

femkejansen Niet meer actief

Weet verder echt niemand hier iets over...????

4. Liesl

Liesl Actief lid

9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Ik weet hoe moeilijk het is, maar je zult echt een beetje geduld moeten hebben. Het kan zeker, maar alleen een testje geeft zekerheid!

succes met wachten...

5. iesjjj

iesjjj Lid

30 nov 2010
    11
    0
    0
    -
    -
    Hoi,

Wie weet kan ik je wat verder helpen. Ik had afgelopen cyclus mijn eiersprong 3 dagen later dan verwacht (ik voel dit altijd) een dag voor ik ongesteld moest worden verloor ik flink wat bruin bloed. Dus ik saggie een tampon ingedaan. Ik dacht grrr weer een maand voorbij! Deed ik hem later die dag uit zat er nauwelijks wat in.. daarna ook niets meer verloren. Ik dus ook in zenuwen een aantal vriendinnen van mij gemaild en 1 daarvan had ook innestelingsbloed. Testen zei ze! Dus ik een test gedaan van sensitest (die je 4 dagen voor je verwachte menstruatie kan doen) licht positief! Volgende dag 1 van de kruidvat en ja hoor... positief!!

Het kan dus zeker wel... maar ik heb ook 2 minder leuke verhalen. Ik ben nu 6 weken zwanger, mijn vierde zwangerschap maar als het goed is mijn tweede geslaagde. Mijn eerste twee kindjes ben ik verloren met 4 en 5 weken.. alleen verloopt een miskraam wel met flink wat bloed en behoorlijke (op wee lijkende) krampen..

Je snapt, ik zit nu nog steeds op hete kolen. Daarom morgen (dan ben ik precies 6 weken) een echo om te kijken of het goed zit en of er misschien al een hartje klopt...

Succes meid!

Deel Deze Pagina