Anders!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eline23, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

de afgelopen maanden na mn eisprong kreeg ik altijd een beetje gevoelige borsten, het voelde dan aan net alsof ik een blauwe plek had.
    Dit heb ik iedere maand na mn eisprong dus gehad, deze maand heb ik hier dus geen last van.. Zou dit een teken kunnen zijn? of ben ik mezelf nu gek aan t maken..:(

2. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Je lichaam kan iedere maand anders regeren het kan een teken zijn al hoor je vaker dat borsten juist gevoelig worden. Maar het hoeft niks te betekenen helaas is het gewoon afwachten tot je kunt testen

3. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Tsja... moeilijk te zeggen. Ik hoop voor jou dat het zo is, maar ik prent mezelf continu in dat het NIET zo is. Het maakt dat ik er IETS minder mee bezig ben.
    Hoop voor jou dat het een teken is.

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Zou kunnen, zou ook kunnen van niet. Ik heb ook iedere maand wel wat anders en toch nog steeds geen positieve test in handen ;)

Maar pas wel op met symptomen willen zien, ik zie regelmatig een nieuw topic van jou voorbij komen, maar niemand kan je vertellen of het wel of niet iets is tot je zelf test.

5. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Je lichaam reageert elke maand weer anders, ik heb maanden gehad dat ik gevoelige borsten had na mijn eisprong en maanden dat ik totaal geen klachten had.

Deel Deze Pagina