Hallo allemaal, Ik heb gister aan mijn ouders verteld dat ik gestopt ben met de pil. Mijn ouders (vooral mijn vader) waren erg verbaasd! En moesten wel even slikken... Ik heb toen met mijn moeder gepraat over hoe haar zwangerschappen zijn verlopen enzo. Zei vertelde dat ze in totaal 5 keer zwanger is geweest maar daar 2 kinderen aan over heeft gehouden. Maar elke maand was ze in een keer zwanger. Ook zei ze dat het bij mijn oma ook elke maand in een keer raak was! Ik vraag me af of het bij mij dan ook sneller raak zou zijn of zou dat helemaal niks uitmaken? Groetjes Annika
Hihi...nou weet niet hoe het zit bij mijn oma... maar mijn moeder heeft 5 kinderen en ze is bij alle 5 in 1 keer zwanger geraakt... ik dus echt niet..ben inmiddels al een jaar bezig..
het is niet erfelijk ofzo denk ik bij de een gaat het sneller als bij de ander succes meid hopelijk is het bij jou dan ook zo snel raak
Volgens mij is het echt niet erfelijk. Verschilt gewoon per persoon. Hoop dat het bij jullie snel raak is!
mijn vader hoefte maar te knippe in zijn vingers mijn moeder was zwanger (bij wijze van spreken dan) ze is in totaal 7 x zwanger geweest en heeft er 5 gezonde dochters aan over gehouden. de eerste kreeg ze toen ze 17 was en met haar 25 had ze dus 5 kinderen inc 2 mk. dus makelijker zwanger raken kan haast niet. bij mijn zus was het ook meteen raak dus naar stoppen met de pil niet meer ongi geworden. ik zelf ben 6md bezig geweest,, dit werd een mk. daarna weer 5 maanden en nu gaat alles goed gelukkig.
Hallo, Bij mijn moeder ging het ook anders zij was binnen 2a3 mnd zwanger en ik heb er een jaar over gedaan en ben nu ook alweer 4 mnd bezig. Dus denk ook dat het per persoon anders is en je mannetje is ook anders dan een ander. Groetjes
Ook mijn moeder was binnen 2 à 3 maanden zwanger (inmiddels 6 kinderen, eigenlijk 7 maar stierf aan wiegendood). Mijn zus en zusje waren de eerste ronde zwanger. Ik zit inmiddels in ronde 9.
Ik zou het niet weten. Mijn moeder was er zover ik weet niet mee bezig. Dokter had haar verteld dat ze misschien geen kinderen kon krijgen. Ik was gelukkig zeer welkom.
mijn moeder had tussen mijn oudste broer en zus een miskraam. ik heb een zoontje en ook een miskraam gehad afgelopen keer. succes
Heeft er iemand ervaring mee dat het in je schoonfamilie vaak voor is gekomen dat kinderen krijgen jaren op zich laat wachten. maar dat het bij je man en jou heel snel raak was of juist niet. Groetjes Jinky
Mijn moeder en zus waren zo zwanger! Ik ben pas bezig met de derde ronde, maar wel stik jaloers op me zus die WEER ongewenst zwanger is na een keer pil vergeten. Maar goed, mijn tijd komt vast nog wel Dus het zal wel niet zo zijn.