Wij hebben de naam Floris bedacht maar je kunt er wel naar raden waar dat op rijmt. Zouden jullie de naam ondanks stomme rijmwoorden toch kiezen?
Moet echt even lang denken hoor dus zou t gewoon doen. Dan kan je Joris ook niet kiezen en dat is ook een prima na.
Ik zit hier te denken, maar kan me geen stomme rijmwoorden bedenken op floris. Ik vind het een leuke naam!
Ik zou het er niet om laten. Als 'ze' je kind willen pesten, doen ze dat toch wel. De naam is nooit de reden dat iemand gepest wordt.
Ik kwam ook niet op een rijm woord, mijn man wel. Maar het is niet iets waar kinderen op komen denk ik. Leuke naam gewoon doen!
Ik zou het daar echt niet om laten, hebben de ouders van Boris, Doris, Joris en Morris ook niet gedaan Ik moest ook ff nadenken en het zijn geen woorden die kinderen vaak gebruiken hoor
Moest ook even denken hoor. Vind het creatief gezocht als ze daarop komen. Joep poep is sneller bedacht.
De naam van mijn oudste rijmt ook daarop.. Af en toe, het meeste nog in de kleuterklas, ging iemand dat rijmpje maken, maar hij reageerde er verder niet op, dus de lol was er snel af. (zeg dat het door 5 kinderen gezegd is, in 3 jaar tijd) Dit jaar ook weer. Zijn vriendje kreeg nu ook een rijmwoord maar dat was niet eens een bestaand woord. Dat vriendje reageerde echter wel en is nog weken lang geplaagd, terwijl het bij mijn zoontje na 3 keer proberen wel klaar was
Ik ben ook wel heel benieuwd welk rijmwoord dat dan is.... Mijn broer heet Floris, maar daar is nooit een vervelend rijmwoord tegen gezegd.
Ooohhh, pffff, nou daar had ik dus echt niet aan gedacht hoor. Lijkt me behoorlijk stug dat kinderen dat woord überhaupt kennen.
Haha ik moet zeggen dat ik ook wel even moest zoeken naar een woord. Ik zou hem er niet om laten hoor. Erg ver gezocht en inderdaad geen Joep, Poep verhaaltje haha. En scheelt inderdaad dat de meeste kinderen toch geen flauw idee hebben wat dat is
Hahaha ik kwam echt niet op het rijmwoord! Nooit gehoord dat iemand bij de naam Floris (of joris o.i.d.) die link legde hoor. Ik vind Floris een leuke naam. Gewoon doen!
Ik zat aan iets simpelers te denken.. Iets waar kleuters iets mee hebben "hij is mis" of "in de pis"... Irritant, maar waait wel over.
Zoon 1: Kick... Dochter: Pom... Zoon 2: Rijk Wat denk je zelf? Op bijna alles valt te ruimen en Floris nodigt verder niet bepaald uit tot rijmen meer tot afkorten. Floor, flappie