Ik ben in ieder geval blij dat dit raadsel is opgelost. Op de één of andere manier werkt het rijmwoordenboek in mijn hoofd pas weer als er pepernoten in de winkel liggen. Nou, als ze daarmee gaan rijmen zou ik aan alle Jorissen, Florissen en andere -issen willen aanraden om te reageren met "Fijn dat je het woord kent, nu nog leren om 'm te vinden. Daar kom je een stuk verder mee."
Ooooooohhh, hahahahahahahaha, ik dacht aan pis oid... denk inderdaad ook niet dat kinderen hier aan zullen denken...
Serieus? Clitoris? Volgens mij zijn kinderen al te oud om te pesten met rijmen op naam, tegen de tijd dat ze dat woord leren :')
Ik kan echt geen scheldwoord bedenken. Ik lees nu net Clitoris. Man, dat woord leerde ik pas in groep 8 of zo. (Of misschien nog wel later) Ik denk dat je zoontje eerder geplaagd wordt met Floris-Poris (zoals elk kind). Ik ben in groep 2 wel eens geplaagd met Sanne-Panne-koeke-panne. Ik heb het overleefd
Ik ben blijkbaar slecht in rijmen, ik was hier zelf nooit op gekomen (haha wát een woordspeling!!) 😝 Wat de naam betreft, gewoon doen, mooie naam!
Wat een mop, hahahahaha, ik kwam er ook niet op. Hè dat rijmt! Zoals al gezegd is, tegen de tijd dat kinderen dit woord kennen, gaan ze ervan blozen als ze het zeggen. Gewoon doen dus!
Huh wel heel erg ver gezocht hoor.. dan valt er op elke naam wel iets te bedenken, ik zou er in ieder geval nooit op gekomen zijn.
Ik persoonlijk zou deze naam nooit kiezen maar niet omdat er dingen op zouden rijmen, dat vind ik nogal vergezocht. Ik vind het gewoon een verschrikkelijke naam..
Wat leuk Pom, doet me een beetje denken aan Pum en Poem uit Jip en Janneke. Bijzondere namen in ieder geval, en toch heel Nederlands.
Goh... nee op dat rijmwoord was ik echt niet gekomen... Gewoon doen hoor! Kijk.. ik heb zeker wel iets om over na te denken.. als we een dochter krijgen willen we haar misschien Pip noemen.. tja.. laat daar nou heeel veeel op rijmen.. Wat denken jullie? Onze dochter heet Sam.. ook daar kan ze mee gepest worden.. maar we vinden de namen nu eenmaal zo mooi..