dames kunnen jullie me even knijpen...maar zou ik dan nu echt zwanger kunnen zijn, de 2de streep is dus licht, had al van anderen begrepen dat dit normaal is...maar ik heb nog steeds van die ongi.krampen, is dit normaal? en ben ik dan echt zwanger? ervaringen van jullie please met deze testen, ik voel ook nog helemaal niets..
die van mij was ook heel licht. maar was toch echt zwanger. had ook de kruidvat test maar die klopte toch echt wel
Welke testen van de kruidvat had je (die van 2 voor 5 euro of de duurdere?) Heb je met ochtend urine getest? Heb je er eventueel een foto van?
De 2 voor 5 euro zijn nooit vals positief, dus gefeliciteerd mijn streep was ook superlicht in het begin ,( zie album) en die ongikrampen horen erbij, heb ik nog steeds Liefs daantje
he bedankt dames, ik had dus die testen van 2 voor 5 euro, en jah er was dus een 2de lichte streep, heel duidelijk te zien dat wel.. maar ik ben nog voorzichtig, want ik voel nog helemaal niets, ik weet nog bij mijn eerste dat ik echt heel misselijk was en duizelig...maar goed toen teste ik ook lang na mijn nod..weet niet meer hoelang dat erna was... ik wil nog een keer gaan testen, maar weet nog niet wanneer.. ik ga proberen een foto te maken..
ik had de eerste 12 weken ook helemaal geen klachten. die kwamen pas erna. elke zwangerschap is ook anders. dus kan best dat je nog nergens last van hebt. gewoon lekker proberen te genieten.
nou dames, hierbij even een foto...kon hem niet echt heel duidelijk maken, maar ik kan hem ook niet in mijn album zetten, wat vinden jullie?
bedankt dames, ben superhappy! maar nu dacht ik effe weer aan eergister, toen kreeg ik een echo voor mijn lever, nu blijkt dus dat ik zwanger ben en toendertijd wist ik dat natuurlijk niet, kan dit kwaad voor het kindje? moet ik me zorgen maken? er werd ook niet vantevoren gevraagd of ik zwanger was ofzo..normaal horen ze dat toch te vragen?