Ik snap het niet helemaal...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by amy1981, Feb 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Hoi allemaal,

Sorry, maar ik begrijp het niet helemaal. Ik heb me nooit met ovulatietesten bezig gehouden, maar ik wil het toch eens proberen.
    Ik gebruik de sensitest dipstick. Eergisteren was er geen streepje te zien. Gisteren zag ik een licht roze 2e streep en vandaag net als gisteren. Is dat normaal dat ie 2 dagen heel licht aangeeft? Wil dat zeggen dat m`n ei er dan nog aankomt en de test bijvoorbeeld morgen nog duidelijker zal zijn?

Ik hoop dat jullie mij meer duidelijkheid kunnen geven:)

Alvast bedankt.

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hai Amy,

Lichte testen willen helaas helemaal niks zeggen. Mijn sensitest ovulatie testen geven de hele maand door een heel licht tweede streepje.

Het tweede streepje moet echt net zo donker of nog donkerder zijn dan de andere. Dan pas kan je hem positief beschouwen. Dus ik zou als ik jou was lekker doortesten!

Succes! :)

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

idd doortesten meid.

kijk maar eens in mijn album voor voorbeeldjes van niet positieve, en positieve sensitest ovutestjes. de teststreep moet namelijk net zo donker of donkerder zijn als de controle streep, dan pas is hij positief

kan je misschien een beetje vergelijken met mijn foto's in mijn album

liefs Daantje

4. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

Feb 1, 2009
    264
    0
    0
    Maar heb jij toen ook tijdens die donkere streepjes sex gehad?
    Want als je ei al is geweest heeft het geen zin meer.

gr,Sun

5. SeaShell

als je een donkere test hebt heb je de piek bereikt . de test is dus pas knalpositief als de teststreep even donker of liever nog donkerder is dan de controlestreep. ( een licht teststreepje zegt niets en dan moet je doortesten totdat je een hele donkere hebt)
    24-48 NA de donkere test komt je ei, dus je kan beter vóór de donkere test klussen en wanneer de test donker is, en misschien nog een dagje na de donkere test.

liefs daantje

6. Kiet

Kiet Bekend lid

Feb 26, 2009
    557
    0
    0
    hallo Allemaal,

mijn NOD is op maandag 2 maart nu heb ik op 26-2 al een test gedaan die was helaas negatief.. zijn we te vroeg geweest of ben ik echt niet zwanger?

7. SeaShell

dat kan je nooit zeggen meid..
    de een test voor NOD al positief, de anders pas op NOD of erna.. je hebt dus 4 dagen tevroeg getest, dus je hebt nog alle kans :D

succes meid!

liefs daantje

8. Kiet

Kiet Bekend lid

Feb 26, 2009
    557
    0
    0
    nou dan blijf ik toch nog even hopen...

bedankt!

9. Kiet

Kiet Bekend lid

Feb 26, 2009
    557
    0
    0

en jij bent al zwanger he! leuk hoor! spannend! hebben jullie er lang over gedaan om zwanger te raken?

Share This Page