Hele lichte controlestreep Ovutest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Moooi78, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moooi78

Moooi78 Lid

12 nov 2008
    15
    0
    0
    Hi,

Ik heb gisteren en vandaag een ovulatietest gedaan van predictor en wat me opvalt is dat ik 2x een dikke teststreep heb, gisteren dikker dan vandaag, maar een nauwelijks zichtbare controlestreep.

Als ik de gebruiksaanwijzing lees moet de teststreep dikker zijn dan de controlestreep, ben ik dan vlak voor mijn eisprong of werkt de test niet goed?

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Mijn testen geven de hele maand een lichte teststreep! De ene vrouw heeft meer Lh in haar lichaam dan de andere, dus die lichte streep wil niet veel zeggen of je ei er wel of niet aan komt!

groetjes Eleni

3. Moooi78

Moooi78 Lid

12 nov 2008
    15
    0
    0
    Het probleem is niet dat mijn teststreep licht is, maar de controlestreep, daar zie ik maar een heel licht en dun streepje...

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    bij mij precies zo. Maar volgens de bijsluiter van ovutesten moet de test streep gelijk aan of dikker/donkerder zijn dan de controle streep.

Mijn laatste 3 testen waren allemaal postitief, dus wanneer nou mijn ei is geweest geen idee, ik denk zelf dat ie nog niet geweest is...mijn temp is namelijk nog maar met 0.1 graad omhoog gegaan ivp 0.2.

Foto`s staan in mijn album, testen zijn trouwens van kruidvat

Deel Deze Pagina