ovutest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sjaantje85, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ff een vraag.....stel ik wordt deze maand ongi dan wil ik graag gaan ovutesten maar ik snap er gewoon helemaal niks van :( je moet elke dag op het zelfe tijdstip een testje doen.....en als je dan een streep hebt is je eisprong of heb je m dan al gehad en vanaf welke dag moet je dan beginnen met testen?
    liefs sjaantje

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Heb zelf geen ovutesten gebruikt, maar hij is positief als je 2 lijntjes van dezelfde dikte en kleur hebt.
    Jouw cyclus is gemiddeld 31 dagen? Ikzelf zou de eerste keer dat ik het zou proberen al wat vroeg beginnen met de testen om er zeker van te zijn dat je hem niet mist. Dus na je ongi. (ligt er ook aan hoe lang je ongi duurt) Maar er zitten hier vast meiden die je aan kunnen raden wanneer te beginnen.

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Als je ovutesten koopt, staat er een tabel in de bijsluiter waarin ze aangeven wanneer je het beste kan beginnen met testen.

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Je kunt dan het beste je kortste cyclus aanhouden, zodat je je eisprong niet mist.
    Als je test posi is, dan klussen, want dan komt je ei binnen 24-48 uur.

Deel Deze Pagina