Hallo allemaal, Ben een paar weken terug bij de gynacoloog geweest omdat ik zins mijn bevalling heel veel aan het klote ben met mijn menstruatie. Tijdens een inwendige echo was al heel snel te zien dat ik endometriose heb in me eierstokken. Nou heb ik een prik gehad om in een korte menopauze te komen en hierna gaan ze mijn bloedprikken om te kijken hoe mijn hormoon spiegel is om te kijken wat we er aan kunnen doen. De methode met de pil is voor mij geen optie, ik heb in de afgelopen ander half jaar 4 verschillende pillen gehad en werkte allemaal niet. Maar nu mijn vraag, mijn man en ik willen toch wel heel graag een 2de kindje maar door dit alles is het wel de vraag of dat dat nog wel gaat lukken. Nu wilde ik dus graag weten of er hier moeder zijn met endometriose en toch zwanger zijn geworden. Of moeder die dit hebben en waar het niet bij lukt zou graag willen delen met andere moeders. Groetjes miranda
Hi, Ik heb zelf altijd heel veel last gehad van hevige menstr. pijn helaas.. Ze kwamen erachter bij mijn 1ste echo dat ik een kleine cyste heb, waarschijnlijk een endo cyste, zo noemde ze het. Het was verder helemaal niet kwaadaardig ofzo zei ze, enige is gewoon dat je veel pijn heb tijdens je menstr. :x! Ik heb er wel 3 jaar over gedaan om zwanger te worden, maar dat kan ook komen omdat de zwemmertjes van mijn man ook niet zo goed waren 8). Ze kunnen er nu niks aan doen, de baby heeft er verder geen last van. Dus ik kan na de bevalling langs een gyn. om te kijken of ze er iets aan kunnen doen.