Nou, is eindelijk de testdag aangebroken, weet ik nog niks, zit nu 14 dagen na tp, en heb een positieve test, die wel superlicht is. Dus nu ben ik bang, ben ik zwanger en wordt hij nog donkerder over een paar dagen, of is het misgegaan en is hij daarom zo licht? In het echt zie je het streepje trouwens wel beter hoor!
Vind t er toch hoopvol uitzien!!!! Ik denk dat dit wel goed gaat komen. Hcg stijgt niet bij iedereen even snel.
Ik snap je twijfel wel. 14 dagen na tp betekent toch alweer een dag of 3 na NOD (gerekend vanuit een normale cyclus, met punctiedag als ovulatiedag). Kan me voorstellen dat je dan een knallendere test verwacht. Toch is een streep een streep, denk ik dan. Dit is echt niet meer van de pregnyl of zo (even aangenomen dat je dat gespoten hebt. De komende dagen dus nog even spannend! Ik hoop dat je streepje donkerder wordt!!!
Ik vind hem best duidelijk hoor. Mijn eerste test was zo licht dat ik het niet eens op de foto kreeg. Ik heb goeie hoop voor je. De eerste prille weken zijn sowieso spannend.
Bedankt voor de reacties! Ter aanvulling, in mn icsi topic vraagt iemand of het wel ochtend urine was. Dit is het verhaal: ik was om 7 uur vanmorgen thuis uit mn werk (na nachtdienst), heb om 6 uur en om 7.15 nog een kopje thee gedronken, werd om 12 uur wakker, geplast, en dit is dus een test van 12.20 ofzo... Maar mn urine leek niet heel licht, maar ook niet heel donker.
Met zoveel uur ertussen is dit voor jou dus ochtendurine. Lijkt me prima. Je kunt niet veel meer doen dan een dag of twee wachten. Aaaagghhhhhh!!! Frustrerend he!
Ohhhh marliesje, wat super spannend. Ik zie toch ook echt een streepje.... Hopelijk over een paar dagen een veel duidelijker streepje.
Hoe oud was het embryo? Bij 3 dagen ben ik wel enigszins hoopvol, maar 5 wel minder. Ik ken dit soort miezerige streepjes maar al te goed... Heeft goed en slecht uitgepakt. Maar van 1 test valt weinig te zeggen... Veel succes!!
4 cellig; ik had op donderdag de punctie en op zaterdag tp, dus volgens mij is dat zelfs maar 2 dagen?
Oh, dan past dit lijntje volgens mij nog wel binnen de norm voor goede zwangerschap! Ik had m liefst nog tikje donkerder gezien voor helemaal overtuigd, komt vooral door mijn verleden. Maar hcg varieert per persoon en volgens mij kan dit nog prima zo. Morgen nog maar een keer. Hoop enorm dat ie weer wat donkerder is. Spannend!! Zwanger ben je in elk geval.
Hm maar je zit 17 dagen na punctie dus? Blijft spannend... Wie weet sloeg dit testje gewoon net te licht uit, kwaliteit verschilt ook wel.
ik zie iig wel een mooi streepje... morgen inderdaad nogmaals testen, anders miss bloedtest, of krijg je dat zowieso al en dan twee/drie dagen later nogmaals! Ik duim iig voor je!!
Bedankt voor alle reacties! Ik hoop dat hij idd donkerder wordt. Morgen moet ik het ziekenhuis bellen om de uitslag door te geven, dus dan zal ik even vragen of ik bloed kan prikken... @Rozaly - hoeveel dagen na de punctie testte jij toen?
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/423413-stijging-hcg.html De eerste dag dat ik kon testen zag je ook nauwelijks. Toch werd de streep iedere dag dikker. Afgelopen donderdag een goede echo gehad. Hoop houden dus!
@Lun - gefeliciteerd met je zwangerschap! Jouw testen waren idd niet veel donkerder. Ik hoop heel erg dat het streepje donkerder wordt, heb nu geen testen meer, maar zal morgenochtend gelijk nieuwe halen. Dan bewaar ik mn plasje wel even.