hele lichte posi test op testdag

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marliesje83, 10 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Nou, dat had ik niet verwacht. Niet eerlijk. Heeel veel succes voor de volgende ronde. Liefs

2. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    He, wat naar.. Heel veel sterkte meid!

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ah Marliesje :( shit! Hele dikke knuffel en gelukkig dat je snel door kunt, dat scheelt misschien ook wel!!!!

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    ach Marliesje, wat een domper... Heel veel sterkte. Zoals ik ook al zei: meestal voel je het al wel hoe het zit... volgens mij had jij dat ook al... Heel veel succes in de volgende ronde! Ik ben gisteren met acupunctuur begonnen voor een extra steuntje in de rug... misschien ook iets voor jou? Kan de innestelkans verdubbelen...

5. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel :)

@Poema, ik heb een afspraak gemaakt met een osteopaat. Vriendin van me is daar geweest tussen icsi 1 en 2, en die werd toen de 2e keer gelijk zwanger. Dus ga eerst daar even kijken. Maar acapunctuur schijnt ook veel gedaan te worden. Misschien is dat ook wel wat.

Weet jij al wanneer je weer aan de beurt bent? Hopelijk is voor ons allebei de 3e keer scheepsrecht :)

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat klote meid. Stekte!

7. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    @marliesje: ik moet nu wachten op mijn menstruatie. Medicijnen komen morgen weer (heb helaas beide keren niets in de vriezer gekregen... erg weinig opbrengst qua eitjes...). Dus als de menstruatie komt dan mag ik weer direct beginnen. Moet even kijken hoe het dan qua planning gaat lopen want ga eind april op vakantie...
    En jij? Mag je ook gelijk door? En heb je nog wat in de vriezer?

8. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ahh nee. heel veel sterkte

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Poema, nee helaas ook niets. Ik moet nu een maand wachten (tot mn volgende ongi) en dan weer met de pil beginnen.
    Hoop deze keer toch op wat betere emmy's, dat ik ook wat cryo's heb. Had ik trouwens na de 1e poging wel, maar die hebben allebei het ontdooien niet overleefd, dus dat schoot ook niet op.

10. confetti

confetti Nieuw lid

12 mrt 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie toch ook echt een streepje staan!Maar ik begrijp de twijfel goed.Heb zelf 3 dagen geleden een test gedaan en daar was een heel licht streepje te zien.De test van gisteren was niet veel donkerde:(r.Maar ik zou gewoon over een paar dagen weer testen om je twijfel weg te nemen.Maar alvast een voorzichtige felicitatie!!

11. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    @confetti: even verder lezen: ze is ongesteld geworden....

12. confetti

confetti Nieuw lid

12 mrt 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry,schrik me net rot over mijn reactie.Had niet in de gaten dat ik oude berichten aan t lezen was.

13. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Heftig!
    Sterkte...

Deel Deze Pagina