Ah Marliesje shit! Hele dikke knuffel en gelukkig dat je snel door kunt, dat scheelt misschien ook wel!!!!
ach Marliesje, wat een domper... Heel veel sterkte. Zoals ik ook al zei: meestal voel je het al wel hoe het zit... volgens mij had jij dat ook al... Heel veel succes in de volgende ronde! Ik ben gisteren met acupunctuur begonnen voor een extra steuntje in de rug... misschien ook iets voor jou? Kan de innestelkans verdubbelen...
Dank jullie wel @Poema, ik heb een afspraak gemaakt met een osteopaat. Vriendin van me is daar geweest tussen icsi 1 en 2, en die werd toen de 2e keer gelijk zwanger. Dus ga eerst daar even kijken. Maar acapunctuur schijnt ook veel gedaan te worden. Misschien is dat ook wel wat. Weet jij al wanneer je weer aan de beurt bent? Hopelijk is voor ons allebei de 3e keer scheepsrecht
@marliesje: ik moet nu wachten op mijn menstruatie. Medicijnen komen morgen weer (heb helaas beide keren niets in de vriezer gekregen... erg weinig opbrengst qua eitjes...). Dus als de menstruatie komt dan mag ik weer direct beginnen. Moet even kijken hoe het dan qua planning gaat lopen want ga eind april op vakantie... En jij? Mag je ook gelijk door? En heb je nog wat in de vriezer?
@Poema, nee helaas ook niets. Ik moet nu een maand wachten (tot mn volgende ongi) en dan weer met de pil beginnen. Hoop deze keer toch op wat betere emmy's, dat ik ook wat cryo's heb. Had ik trouwens na de 1e poging wel, maar die hebben allebei het ontdooien niet overleefd, dus dat schoot ook niet op.
Ik zie toch ook echt een streepje staan!Maar ik begrijp de twijfel goed.Heb zelf 3 dagen geleden een test gedaan en daar was een heel licht streepje te zien.De test van gisteren was niet veel donkerder.Maar ik zou gewoon over een paar dagen weer testen om je twijfel weg te nemen.Maar alvast een voorzichtige felicitatie!!
Sorry,schrik me net rot over mijn reactie.Had niet in de gaten dat ik oude berichten aan t lezen was.