Hoi ladies, Vanaf zondag aan de ovu testjes.. en vond hem vandaag al aardig knallen! ff met een vriendinnetje over gehad en zij zei dat ik wss morgen een knaller krijg en dan wss donderdag mn ei. Maar vind m nu al aardig 'aanwezig' zegmaar... wat denken jullie?? Is dit een knaller of moet de knaller nog komen?? Volgens plan gaan we pas begin april voor een beebje, dus bij mn volgende ei ..maar hebben zondagnacht nog wel geklust zonder condoom aangezien ik zoiets had van...heb toch mn ei nog niet . Mocht ik nu morgen of donderdag mn ei hebben dan lijkt me niet dat de zaadjes van zondagnacht dit ei nog kunnen bevruchten toch.....?? zou mooi zijn, maar lijkt me niet echt kunnen.. Brand maar los!
In mijn ogen (maar kan ook vertekenen door beeldscherm) is die nog NET niet positief. Misschien over een uur wel al of inderdaad morgenvroeg. Dan zou vanaf daar geteld binnen 48 uur je eitje springen. Dus als we dan inderdaad donderdag aanhouden zouden de zaadjes het 4 dagen moeten overleven. Het is wel vaker voorgekomen, maar dan moeten de omstandigheden wel optimaal zijn.
Hmmmm ik dacht ik gooi er nog ff 1 tegenaan. Die laatste was van 8u vanaaf..net weer 1 gedaan en die is lichter!! Meaning...? Mn ei is geweest..? Had wel wat gedronken...misschien ligt t daaraan...?