hoihoi dames.. ik ben nu 5 dagen overtijd.. net test gedaan en die was heel erg licht positief.. gister met kruidvat 2v5 negatief.. nou heb ik nooit goeie ervaring gehad met Kruidvat.. en met etos wel, nu is t streepje dus heel licht als je goed kijkt zie je m wel.. hij is net zo breed als de normale streep.. is dat nou positief of?
Dan zou hij positief zijn, als hij zichtbaar en even breed is. Heb je ook een foto? Dan kunnen we mee kijken
ik kan geen foto maken helaas maar als je zoekt op google van lichte streep etos eigen merk zie je net zo eentje.. hy is best licht maar je ziet hem wel en me camera krijg het niet te pakken. overgigens veel moe veel plassen opgezette buik en gevoelige borsten hier en daar hard.. ben echt benieuwd!
Als je daarop zoekt kom je op 100 testen Zoals je het beschrijft lijkt het positief. Ik zou er gewoon één doen van een ander merk. Heb je een regelmatige cyclus ? Zo ja, dan zou ik aan de huisarts vragen om een bloedtest, als de testen vaag blijven.
Bij mij was deze test ook erg licht, zo als jij beschijft zou ik ook zeggen positief gewoon nog testje doen!
Ik heb helaas een andere ervaring met de Etos test. ik had ook een lichte streep, was gewoon te zien met het oog, echter wel heel licht maar wel breed en blauw van kleur. Ik bleek toch echt niet zwanger te zijn. Als je de Etos test voordat je gaat testen goed bekijkt in het licht zie je in het grote venstertje al een voogedrukte streep! Ik zal dus echt even een andere test halen als ik jou was. Dit was namelijk mijn ervaring en was erg teleurgesteld!
Ik heb hem bekeken voordat ik hem deed en ik zag toen echt geen lijntjes enz ik heb net nog 2 testen bestelden zijn onderweg.