Hallo, Maandag zag ik op de 2x5 test van kruidvat heel vaag een streep maar dan echt heel vaag, donderdag een heel licht dun streepje, wel beter zichtbaar dan maandag maar vanmorgen dus niks. Ik heb wel alle symptomen, misselijk, vaker hoofdpijn, heeeeeeel erg moe, sinds een week gevoelige tepels, gister een slijmprop verloren en heel geïrriteerd. Ik slik de pil maar ben die een paar keer vergeten. 5 september (mijn menstruatie dag) had ik een paar dagen bruin bloedverlies maar verder geen krampen oid wat ik normaal wel heb. Het schijnt zo te zijn dat als je de pil slikt en zwanger bent je lichaam wel gewoon de menstruatie doorzet. Sinds die tijd heb ik dus al die "symptomen" maar de testen geven maar geen duidelijkheid. Ik lees overal dat kv de beste en gevoeligste testen heeft, heb daar ook altijd juist mee getest, bij mijn 2e had ik ook een heel licht streepje die later wel duidelijker werd en als ik niet zwanger was bleef ie gewoon spier wit, nooit geen rare, vage streepjes ofzo gehad en ook nooit wat over gehoord of gelezen. Iemand raad? Want ik word knetter van die onzekerheid
Tegenwoordig geeft die van de kv wel vaker vage streepjes. Hij kan ook nog reageren op een eisprong. Zou het nog even aankijken maar er vanuit gaan dat je niet zwanger bent.
Op een eisprong? Is ie zo achteruit gegaan? Zou wel die slijmprop verklaren... Nou ja het maakt mij niet uit of ik wel of niet zwanger ben als ik maar duidelijkheid heb.
Vorige maand ook een tuurstreep op de kv2v5. Ik zou niet van symptomen uitgaan, als die van een zwangerschap waren had je duidelijke testen gehad. Symptomen kunnen ook tussen de oren zitten helaas.
Tuurstrepen van kv zeggen helaas niets (heb echt vaak tuurstreepjes gehad en was steeds niks) als je echt een roze streep binnen de 5 min ziet staan dan heeft het echt iets te betekenen!