Is deze oploop goed?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sweetdreams, Oct 26, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Zooo onzeker...

Ik denk dat ik rond 12 oktober mn ei heb gehad. Als ik zwanger ben van het klussen op 8 oktober ben ik vandaag 14 dpo. Als ik zwanger ben van het klussen op 15 oktober, is mn ei later geweest en ben ik vandaag 11 dpo.

Vind het lijntje niet heel veel donkerder. Test van vandaag is nog wel vers natuurlijk en lijntje is iets voller roze. Beide rond zelfde tijdstip met 2e urine getest.

Wat vinden jullie?

Attached Files:

2. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Hier nog de verse testen onder elkaar.

Attached Files:

3. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,706
    444
    83
    Female
    Hij lijkt breder en er zit meer kleurstof in, zie niets om me zorgen te maken. Zou zeggen test lekker door.

Bij mij liep kruidvat ook heeeeel langzaam op en ben nu toch al bijna op de helft met een kleine die t super goed doet :)

Ik duim voor je

4. indy90

indy90 Fanatiek lid

Jan 21, 2017
    3,915
    3,603
    113
    Voor 14 dpo vind ik hem vrij licht maar voor 11 dpo is hij hartstikke mooi. In het begin kan de oploop ook niet zo duidelijk zijn volgens mij omdat je gewoon nog niet zoveel hcg in je urine hebt. Zou me nog niet perse zorgen maken. Morgen of overmorgen even weer testen.

5. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    14 dpo bestaat ook bijna niet. Dan zou ik vandaag mn nod hebben en een cyclus van 26/27 dagen hebben. Had afgelopen maand 1 van 29 dagen en dat is al vrij uitzonderlijk. Mn ei is waarschijnlijk wat later gesprongen dan ik dacht.

Neeltje1985 and YasmijnN like this.
  6. indy90

indy90 Fanatiek lid

Jan 21, 2017
    3,915
    3,603
    113
    denk het ook inderdaad. Zou me nog niet druk maken. Ook al is dat waarschijnlijk onmogelijk :p ik ga voor je duimen.

7. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Idd vrij onmogelijk. Ik had dinsdag een positieve kv test en een positieve cb digitaal met indicator.

Bij mn 1e zwangerschap heb ik bij 3 dagen overtijd een cb gedaan die positief was en daarna niks meer. Je was gewoon zwanger punt uit...niks geen oploop-gezeur enz...pfff was ik nog maar zo onbevangen...

8. indy90

indy90 Fanatiek lid

Jan 21, 2017
    3,915
    3,603
    113
    Vooral proberen niet te veel te vergelijken met anderen. Iedereen is anders dus elke test is ook anders. Gewoon hopen op het beste meer kun je niet doen. Zet m op!

9. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik zie weinig tot geen oploop. Maar hij wordt ook niet lichter. Op dit moment is er nog weinig over te zeggen. Het is wel een mooie test voor 11 dpo. Over 2 dagen nog eens testen en hoop dan voor je dat hij donkerder is. Voor nu zeg ik in ieder geval gefeliciteerd!

10. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Hier foto nu die vandaag ook wat verder is ingedroogd. Vind er wel degelijk verschil in zitten nu.

Attached Files:

11. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    joh daar zou ik me helemaal niet druk om maken als ik jou was ;) ziet er prima uit

12. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Thnx!!! Had ik even nodig :thumup:.

Zo ben je dinsdag helemaal in de wolken met een duidelijk positieve test ipv een tuurtest en zelfs een positieve digitale cb en de volgende dag alweer in mineur omdat ie misschien niet oploopt.

Ik moet er echt mee kappen:eek:

13. elledaan

elledaan Actief lid

Sep 14, 2017
    142
    115
    43
    Female
    ziet er goed uit. je hcg verdubbelt om de 2 dagen dus ;)

14. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Tussen deze testen zit een dag he?!

15. elledaan

elledaan Actief lid

Sep 14, 2017
    142
    115
    43
    Female
    Ow niet gelezen..
    Maar je cb test in positief deze heeft toch sowieso meer hcg nodig dan een tuur ?

16. Nerotje

Nerotje Actief lid

Oct 20, 2015
    193
    37
    28
    Snap niet zo goed waarom je dpo zou verschillen ivm het klussen.
    Je dpo start vanaf het moment van je eisprong dus zou je hoe dan ook op 14 dpo zitten.
    De innesteling kan natuurlijk wel verschillen dat kan nog tot 5 dagen na ja ovulatie plaats vinden.
    Waardoor je test dus wat lichter kan zijn op 14 dpo.
    Zijn mooie duidelijke testen en zou zeggen lekker blijven testen zolang jij die behoefte voelt, ik was dit keer ook weer een test verslaafde:p zie foto
    Voor nu van harte gefeliciteerd en probeer te genieten!

Attached Files:

17. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Ja, je hebt helemaal gelijk maar je begrijpt me denk ik wel.;)

Ik had op dag 11 wat oud bloed met slijm verlies wat ik vaak heb als mn eisprong er aan komt en op dag 12 en miss nog wel 13 flink slijmverlies.

Ik denk dat mn ei pas dag 15 is gesprongen maar dat zou betekenen dat ik vandaag op 11 dpo zit maar op 9 dpo dan al met een cb digitaal positief heb getest. En dat kan bijna niet.

Andere optie is dat mn ei wel op dag 12 is gesprongen en dat ik zwanger ben geraakt van het klussen op dag 8. In dat geval zit ik vandaag 14 dpo. Ik geloof bijna niet dat mn man zulke sterke zwemmers heeft want dan was ik allang eerder zwanger geweest. We doen het al ruim 2 jaar zonder AC. En daarbij zou ik dan een cyclus van 26 dagen hebben gehad als ik niet positief had getest. Ik zat voorheen vaak op 35-40 dagen alleen afgelopen paar maanden iets normaler en vorige maand 28 dagen.

Maar eigenlijk kan ik beide opties bijna niet geloven. De 1 niet omdat ik dan al zo vroeg positief heb getest met de cb. En de ander niet omdat ik niet geloof dat mn man zn zwemmers 4 dagen overleven.

Nerotje likes this.
  18. Poesta

Poesta Bekend lid

Aug 13, 2015
    879
    307
    63
    Ik had op 13 en 14 dpo ook een vrij stabiele test en op 15 dpo ineens een onwijze knaller! Ook kv2v5, ik heb het idee dat ze veel minder mooi oplopen dan eerder. Zie ik bij meer mensen volgens mij.

Nerotje likes this.
  19. LollyLolbroek86

LollyLolbroek86 Bekend lid

Oct 24, 2017
    549
    445
    63
    @sweetdreams hoe het ook gegaan is... gefeliciteerd ❤;)

20. Nerotje

Nerotje Actief lid

Oct 20, 2015
    193
    37
    28
    Ik snap je zeker.
    Wij hadden al 4 jaar onveilige seks en werd pas zwanger toen we ovu testen gingen gebruiken en echt op de dag van seks hadden dus je weet het nooit.

Officieel zou het zaad van je man 5 dagen moeten kunnen overleven in je baarmoeder ( tenzij er geconstateerd is dat of je man slecht zaad heeft of jij een vervelende hormoonhuishouding zou dit dus moeten luklen)

Ik teste zoals je ziet met 9dpo vrij duidelijk positief met de kv2v5.
    Met 11 dpo als eerst een cb digitaal gebruikt en ook deze was positief 1 - 2 weken.

Mijn cyclus voor mn eerste miskraam was altijd wisselend van 28 dagen tot soms wel 52.
    Daarna 2 maanden netjes op 30 dagen en weer zwanger.

In juni een 2de miskraam gehad hier voor wisselend zoals je kan zien van 30 tot 55 en nu in ronde 2 weer zwanger.

Ik probeer alleen maar aan te geven dat de wonderen de wereld niet uit zijn en dat het allemaal dus echt wel mogelijk is.

Probeer een beetje te genieten en doe over 2 dagen weer een test voor een mooie oploop, uiteindelijk zal alleen een echo echt kunnen vertellen hoe ver je bent.

Share This Page