Te koop: - twee katoenen ledikantdekens (1 limegroene en 1 aquablauwe), nieuwprijs EUR 25,- per stuk; - drie ledikantlakens met een geborduurd plaatje passend bij de dekens, nieuwprijs EUR 15,-per stuk; - een ledikanthoeslaken (aquablauw), nieuwprijs EUR 10,-. Bekijk bijlage 199518 Bekijk bijlage 199519 De dekens mogen weg voor EUR 10,- per stuk, de lakens voor EUR 5,- per stuk en het hoeslaken voor EUR 2,50. Alles is in zeer goede staat. Omdat onze zoon liever in een slaapzak sliep, is het beddengoed nauwelijks gebruikt!
Heb je het beddengoed nog? Ik heb wel interesse in het blauwe dekentje, het middelste lakentje (met diverse dieren) en het hoeslakentje. Hiervoor zou ik je 20 euro willen bieden incl. verzendkosten.
Hoi Liesbeth, graag krijg ik een reactie van je. Ook als je het beddengoed inmiddels hebt verkocht. Mag uiteraard ook via pb, als je dat liever doet.
Hoi Serafijntje, Bedankt voor je reactie! Ik heb waarschijnlijk al een koper voor de totale set, mocht dat niet doorgaan, dan hoor je nog van me! Groetjes!