rood bultje

Discussie in 'De lounge' gestart door henkie24, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

sinds nieuwjaar heb ik een gek bultje op me rug. ik stond onder de douche en mijn vriend zei: he wat is dat voor bultje. hij kwam eraan en het bloedde gelijk. best flink! daarna niet meer gebloed. doet ook geen pijn. het zit net op de plek waar me bh vastzit zeg maar. kan het daar van zijn? :rolleyes: het is een rood bultje op de huid. dus niet onder me huid. sommige oudere mensen hebben het ook weleens op hun gezicht. wat is dit voor ding en moet ik hier mee naar de dokter of kan dat ook over een paar weken ofzo? ( na mijn bevalling)

2. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Kan het een allergische reactie zijn van metaal van je bh bandje?

3. henkie24

nee denk het niet. bh heb ik al zon half jaar aan nu. maar dacht mischien niet helemaal goed gezeten ofzo. maar lijkt me ergens ook sterk. het is net een soort wratje. maar dan rood. bah ik wil geen rare bultjes op me lijf :cry:

4. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
  5. henkie24

hahaha wat lief dat je meedenkt! maar nee in de verste verte niet. nee lijkt meer op een puistje zeg maar. een mega jeugdpuist! ja de dokter. ben altijd bang dat ik nogal te snel aankom met iets doms zeg maar. dat zon dokter denkt? :rolleyes: :rolleyes: komt ze daar voor? en vriendlief zegt ook van. wacht nou maar even. misschien is het wel zo weg. maar dat moet en zal bij mij dan meteen weg moeten he?

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Is het geen Fistel ?

Komt er vocht uit ? Zonder dat je er op drukt ?

Toch maar even naar de dokter denk ik

7. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Ik denk niet dat een dokter snel denkt dat je te vaak komt hoor, beter 100x te vaak dan 1x niet en dat het ernstig is.

En als je niet elke dag rond 4 bij de dokter zit, en deze al klaar zit met je favoriete thee smaak met je lievelingsgebakje, met je dossier al klaar liggend, en glimlachend je bij de voornaam noemend een knuffel geeft, vind ik niet dat je te vaak komt hoor.

Gewoon naar dokter gaan meid. Dat is het beste, want dan ben je wel opgelucht als je bent geweest.

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Het kan best zijn dat het door de druk van je BH komt...en dat kan ook zo als je m al een poos hebt...ik heb zoiets ook wel eens gehad (als het hetzelfde is dan)
    Best pijnlijk...vooral als je dan weer die druk voelt op die plek!
    Bij mij gaat het altijd vanzelf weer over...gewoon proberen niet aan te zitten want dan kan het gaan ontsteken!

9. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    ik vertrouw momenteel geen enkel vlekje of pukkeltje meer, ik zou als ik jou was het 2 dagen aankijken, en is het dan nog niet weg dan gelijk de huisarts bellen!

Suc6!

10. henkie24

heb vriend nog es goed laten kijken. hij zegt dat er vocht ofzo inzit. het lijkt op een bloed blaar zeg maar. ja het heeft natuurlijk al een keer flink gebloed. ga denk vandaag toch maar even bellen voor een afspraak bij de huisarts. zucht! :rolleyes:

11. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    Mag ik je een tip geven?
    Doe er eens een paar dagen een pleister op.

Ik had altijd een heel vreemd bultje, ik maakte , schuurde en krabte hem steeds open.Achteraf bleef hij daarom :rolleyes:
    Toen ik hem afplakte en er niet bijkon was hij na een week aan het afzakken en later helemaal weg.

12. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    ik weet welke bultjes je bedoelt, die zie je inderdaad wel eens bij oudere mensen. Mijn ex-vriend had er ook een en die is er mee naar de dokter geweest, ik weet niet meer precies hoe het heet, maar wel dat het geen kwaad kon. Maar natuurlijk moet je als je het niet vertrouwt even naar de dokter gaan.

13. henkie24

ik heb voor maandag maar even een afspraak gemaakt toch. toestraks onder de douche bloedde het weer wat. waarschijnlijk weer gebeurt door bh uit te doen. nee niet handig zoiets :rolleyes:

dus ben benieuwd..... laat wel weten wat het is.

14. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    :D

Sorry kon het niet laten, weet natuurlijk wel wat je bedoelt, maar gisteren heb ik toevallig de 25 grootste viezerikken gekeken en ik moest echt lachen om deze zin ;)

Je doet er inderdaad goed aan, om even langs de dokter te gaan.

15. henkie24

hahahaha ja snap hem ook! :D maar heb hem idd al een half jaar aan. zonder te wassen :p ( maar dat geloof jij vast niet ;) )

16. Naar aanleiding van je beschrijving denk ik dat ik wel weet wat het is, ik heb ook zo'n bloedblaartje op mijn been. Eigenlijk is het een adertje die omhoog is gegroeit. Het kan geen kwaad. Ik kon ervoor kiezen om het door de huisarts te laten bevriezen, dan trekt het weg of laten zitten. Ik heb het laten zitten.

17. Lara11

Lara11 Niet meer actief

dingen die al heel snel gaan bloeden zou ik sowieso voor de zekerheid laten checken. Denk dat je er goed aan hebt gedaan om een afspraak te maken. Denk niet dat het ernstig is hoor.

18. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Hhahahaha dat vind ik een goeie , zou wat zijn hé , wel een toffe dokter heb je dan :)

19. henkie24

ik had nog een afbeelding gevonden fij femstyle ofzoiets. belgisch ewebsite. weet alleen niet hoe ik zon link moet maken. maar daar was een vrouw die per ongeluk geknepen was in haar nek door haar dochtertje en die had precies zon bultje. was idd een bloedblaar. dus zal bij mij ook wel zijn dat die bh raar heeft gezeten. maar goed maandag naar dokkie! zet die thee maar klaar hahaha

20. henkie24

ben vandaag naar de huisarts geweest. waarschijnlijk is het niks ergs. ze heeft het opgezocht in een boek met een plaatje en daar leek het heel veel op. natuurlijk een moeilijke naam :rolleyes: ze heeft er fotos van gemaakt. die mailt ze naar de dermataloog en vrijdag belt ze me op om te zeggen wat hij zegt. maar waarschijnlijk moeten ze het wel weghalen omdat het, ten eerste op een rottige plek zit en ten tweede niet uit zich zelf weggaat. als het even kan na de bevalling want moet dan natuurlijk op me buik liggen en dat gaat nu niet zo makkelijk. maar goed dat hoor ik vrijdag.

had nog even gegoogled en nog wat informatie gevonden. stond ook bij dat het in de zwangerschap weleens voorkwam. dus misschien nog niet eens toeval?

het was iets van een snel groeiend vaatje wat boven de huid groeit. daarom bloedt het ook zo snel.
    maar goed. vrijdag weet ik weer wat meer. hoop wel echt dat het na de bevalling weggehaald mag worden want zie ik nu echt even niet zitten.

Deel Deze Pagina