Twijfel enorm!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Maris22, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hoi meiden,
    Het is allemaal zo verwarrend... Ons zoontje is nu 10,5maand en ik zou heel graag snel weer in verwachting willen raken. Wij hebben in '08 onze 1e zwangerschap ons zoontje verloren bij 22wk,nu is onze schoonzus 11weken zwanger en kwamen erachter dat het hartje niet meer klopt, De twijfel is daarom zo erg bij mij omdat je domweg niet weet of je gelijk weer zwanger raakt en óf het zoiezo goed mag gaan!! Nu heb ik gisteren een ingreep gehad in het ziekenhuis om wat weefsel uit mijn baarmoeder te halen omdat ik tussentijdse bloedingen had,wat gelukkig al 2 maanden is gestopt,maar voor de zekerheid willen ze toch weten of er niks is. Over 2 weken hebben we daar de uitslag van en dan wil ik denk toch weer voorzichting aan de voorbehoedsmiddelen in de kast laten liggen... Dan is Julian ook 1 geworden in de tussentijd....
    Is dit raar misschien dat ik me zo voel? Zoveel twijfel heb? Of maar weer knop omzetten en op het beste hopen?
    Groetjes Mariska

2. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Poeh lastig hoor Mariska, zulke twijfels. Ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent van al deze gebeurtenissen, vreemd is het dus niet. Een mens wil zichzelf nu eenmaal beschermen voor pijn. Aan de andere kant is het leven nu eenmaal weer nooit zonder risico's. Als de tijd rijp is ga je er vast weer voor. Alleen jij kan bepalen wanneer dat zal zijn.

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    kan me voorstellen dat je je zo voelt...
    ik ben ook vrij snel (toen mijn dochter 8 maand was) zwanger geraakt..
    ik had alleen het "geluk" dat de miskramen en vroeggeboortes om ons heen nadat ik zwanger was kwamen... anders had ik waarschijnlijk ook heel erg getwijfeld of ik het wel wilde!
    ik kan alleen zeggen volg je hart! je voelt zelf wanneer de tijd rijp is om het weer te proberen!
    succes!

4. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Helemaal niet gek, die twijfels.
    Ik heb zelf mijn meisje verloren in September na 38 wk zwangerschap en de wens voor een kindje van ons samen (wij hebben allebei al kindjes uit een eerdere relatie) was zo sterk, dat het op dat moment toch de twijfels weg nam. Maar het is absoluut geen onbezorgde zwangerschap. Ik twijfel nu ook aan alles, maar zo'n lief klein mensje bij je, daar doe je het voor.

Volg je gevoel, je weet inderdaad nooit wanneer je zwanger raakt en een miskraam kun je niet tegenhouden als het zo is. Maar in de meeste gevallen gaat het gewoon goed. Dus, ga ervoor wanneer jij denkt dat de tijd daarvoor is.

Ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken!!!

Deel Deze Pagina