o sorry, ik dacht morgen.(ja dan is het ook donderdag.) nou sterkte alvast voor volgende week, ben benieuwd of er iets uit komt.
hey.. Ik heb hier ook last van.. intussen al 7 weken vreselijke rugpijn en buikpijn.. ben sinds juli gestopt met de pil en dit is onze eerste ronde. Cyclus was 25, 30, 28 en zit nu al op dag 34.. Ga morgen naar de dokter denk ik, want kan niet meer tegen de pijn.. word er zo vreselijk vervelend van..
@ Ikkelies, succes morgen! Hou je ons op de hoogte. Bij valt de pijn deze maand stukken mee. Ik zit nu net na de eisprong meestal met nog veel pijn. Nu heb ik alleen 1 hele duidelijke plek linksonder.
daar ben ik weer ik ben bij de gyn geweest er is gelukkig niets aan de hand alles zag er mooi uit ze zag ook een follikel maar ze wist niet zeker of die al gesprongen was of dat ie nog moest springen
Opzich gaat het wel. Ben ziek, maar de steken en pijn worden steeds minder nu. Heb vandaag eiwit gehad, dus heb mijn ei later dan ik dacht. Alleen gek genoeg was ik in de eerste ronde ook ziek rond mijn ei. In de 2e ronde niet maar twijfel ook of ik toen wel een ei gehad heb. Voel jij je ook altijd zo ziek rond je ei.
nee ik ben niet ziek maar wel ontzettend veel pijn aan 1 kant dat heb ik een week en 1 dag is het het ergst dan kan ik niet eens meer rechtop lopen dat is de dag van me eisprong tenmiste daar ga ik vanuit
Dat is echt minder meid. Soms heb ik zoveel pijn dat ik bijna flauw val. Vanacht kon ik dan ook absoluut niet slapen daarvan. Zie trouwens dat we allebei over 13 dagen kunnen testen. Toevallig.
haha ja idd alleen ik zit al op dag 18 en jij 16 maarja hopen dat we ale2 mogen testen en dat het dan ook posi is he?
ik heb alleen heel erge pijn wanneer ik ongi moet worden dan lijkt het of ik dan de griep heb kan haast niet lopen rug doet zeer borsten en misselijk en diaree maar heb het nog niet de hele maand pijn vind het wel heel vervelend voor je sterkte meid