Hallo allemaal, Ik zoek een goed en blijvend thuis voor mijn 2 konijnen.Het zijn een gecasteerd mannetje van 4 jaar oud en een vrouwtje van ong 5 jaar oud. Doordat er nog een kleintje op komst is en ik ook nog werk krijgen ze niet de aandacht die ze verdienen. Het zijn twee nijntjes met een verleden.Het vrouwje werd door onze buren die gingen verhuizen achter gelaten in de schuur omdat ze haar niet mee wilde nemen en het mannetje komt uit de opvang. Ze hoeven niet weg omdat de vakantietijd er aan komt want ze kunnen zelfs met ons mee op vakantie. Maar ik vind het niet eerlijk voor ze omdat ze echt aandacht te kort komen. Het zijn 2 hele lieve kindvriendelijke dieren die graag aan gehaalt worden en op schoot zitten. Ik vraag geen geld voor ze maar wel een blijvend thuis waar ze de tijd die hun rest mogen slijten. Helaas heb ik er geen hok bij,want dat is ingestort.Ze zitten s nachts bij ons in de schuur en overdag lopen ze los in de tuin. Ik vind het niet leuk om ze weg te doen,maar denk dat het voor de diertjes beter is. Groetjes, Monique