Hele nacht pijnlijke harde buik

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door valien, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Hallo Verloskundige,

Afgelopen nacht ben ik vaak wakker geworden van een pijnlijke harde buik. Het lijkt er sterk op dat mijn buik de hele nacht hard was. En het heeft nog niet eerder ook echt zo'n zeer gedaan! Is dit wel oke?
    (gister tijdens het douchen ben ik met mijn buik tegen de kraan geknald toen ik me erna toe draaide, maar het deed maar even echt zeer, en dacht ook nog even aan het feit dat ik rhesus c negatief ben, maar maak me er eigenlijk niet echt zorgen over, zo hard was het nu ook weer niet). Omdat ik ook wat met m'n bloeddruk loop te schommelen, (lees steeds wat aan de hoge kant, sterretjes zien, maar niet zorgelijk veel eiwit, en gister was de bd goed) heb ik eigenlijk ook niet echt veel 'zin' meer in toestanden en de vk bellen, vandaar dat ik m'n vraag hier even drop, in de hoop een bevestigend antwoord te krijgen dat dit oke is.
    Alvast bedankt voor de moeite!

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    hoi,

Ik hoop dat je er nog wat aan hebt. Maar na het stoten van je buik kan hij wat meer gespannen zijn inderdaad en is niet meteen zorgelijk als het ook weer weg trekt. Als je twijfelt moet je de verloskundige wel bellen.

Groeten evelien

Deel Deze Pagina